نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی حقیقت دارد؟
در پی طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک ضمن رد این ادعاها، از پیگیری حقوقی موضوع مطرح شده خبر داد.
روابط عمومی بانک ملی با بیان این که این بانک بر خود وظیفه می داند به پاس اعتماد مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف سازی موضوع، مساله را پیگیری کند، به ایسنا اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس ها و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را هم همواره مد نظر داشته است.
از این رو، همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها، به روش ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است.
روابط عمومی این بانک با اشاره به این که پس از دریافت خبری مبنی بر نشت اطلاعات برخی مشتریان، تیم های امنیت اطلاعات بانک ملی ایران و شرکت های زیرمجموعه به منظور سنجش ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه ها و استخراج آثار و تبعات محتمل نشت اطلاعات اقدامات لازم را انجام دادند، افزود: در حال حاضر نیز بررسی ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ایمشتری مبنی بر صحت آن ادعا حاصل نشده است.
اخبار پیشنهادی
عامل گرانی خودرو چیست؟/ پتروشیمیها و فولادیها مواد اولیه خودروساز را گران فروشی میکنند
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.