پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

محسن مهدیان:

به چند دلیل باید نگران بود: یکم؛ با دوگانه جلیلی-پزشکیان احتمالا بخشی از آرای مردد سمت پزشکیان می رود. دوم؛ برخی آرا نیز به دلائل مختلف از سبد قالیباف به پزشکیان منتقل می شود. سوم؛ برخی نیز از سر سستی احتمالا در دور دوم شرکت نمی کنند...

منتشر شده در 9 تیر 1403

به گزارش جهت پرس؛ محسن مهدیان در یادداشتی با عنوان «برای دوستان قالیبافی…» به تغییر موج های انتخاباتی در فاصله دو انتخابات اشاره کرده و نسبت به ریزش آرای قالیبافی و همچنین جهت دهی به آرای مرددین  به سبد پزشکیان در پی تعلل دوستان قالیبافی و عدم همراهی ستاد قالیبافی ها  با ستاد جلیلی اشاره کرده است.

در این نوشتار می خوانیم:

اولا به چند دلیل باید نگران بود. یکم. با دوگانه جلیلی-پزشکیان احتمالا بخشی از آرای مردد سمت پزشکیان می رود. دوم. برخی آرا نیز به دلائل مختلف از سبد قالیباف به پزشکیان منتقل می شود. سوم. برخی نیز از سر سستی احتمالا در دور دوم شرکت نمی کنند. چهارم. در موج های انتخاباتی مهم است چه کسی اول است. برخی دوست دارند برنده باشند و الان که پزشکیان پیشروست احتمالا بخشی از آرای موجی را جمع می کند. با این توضیح باید بیش از گذشته تلاش کرد.

و اما با قالیبافی ها چه کنیم تا برای جلیلی ستاد انتخاباتی شوند؟

انشالله روشن است دیگر؛ ستاد شوند نه اینکه رای دهند. یکم؛ تذکر رای گفتمانی ما برای این و آن به میدان نمی آئیم. سطح نزاع را تقلیل ندهیم. جنگ ما تمدنی و جنگ حق و باطل است. جلیلی و قالیباف و بقیه نیز سربازان همین جنگ اند. آمده ایم برای نصرت دین. پس این راه ادامه دارد. سطح نزاع را دقیق کنیم افراد متوجه تکلیف تاریخی شان خواهند شد.

دولت سوم روحانی یعنی فشار بی اندازه به مردم

دوم؛ هشدار برای نگرانی بازگشت به دهه نود بی اندازه ترسناک است. دولت سوم روحانی یعنی فشار بی اندازه به مردم. یعنی روی زمین ماندن و تقابل با راهبرد رهبری. یعنی رئیسی بدهیم و جایش روحانی بگیریم؛ خدا نکند.

سوم؛ توجه به تکلیف بسیاری دو بند اول را می دانند اما بالاخره در ایام رقابت فحش خوردند. هتک حرمت و دروغ شنیدند. اما اولا باید حساب شخص جلیلی را از حامیان و برخی اطرافیان جدا کرد. از این دست افراد در میان طرفداران قالیباف هم کم نبودند. اما اصل ماجرا این نیست. اصل اینست که همه این نیش و کنایه ها و طعنه ها و غیره ذخیره قبر و قیامت می شود. اگر بدانیم راه درست است. ما محکومیم به حق طلبی با همه هزینه هایش.

ستاد شویم؛ نه فقط رای دهیم

چهارم؛ «معرفی جلیلی» متاسفانه ما کار به ایده ها و برنامه ها و هویت واقعی نامزدها نداریم. قصه خودمان را داریم و برای قصه شخصی خودمان کار می کنیم. روی جلیلی و نکات مثبت و برجسته اش باید کار کرد. باید برنامه ها و ایده ها و استعدادها و غیره را ببینیم و برایش تبلیغ کنیم. خلاصه ستاد شویم؛ نه فقط رای دهیم. ولی اگر در دلمان افتاد که سمت پزشکیان یا رای سفید رویم صمیمانه بایدعرض کنم که نگران خودمان شویم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/175270

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی