افزایش ۱۵ تا ۳۰ میلیونی ارزانقیمتها +جدول
به گزارش جهت، با افزایش نرخ ارز بازار خودرو نیز امروز روند افزایشی را آغاز کرد و در حالی که پراید ۱۳۱ روز گذشته در مرز ورود به کانال ۹۰ میلیون تومانی ایستاده بود امروز این خودرو ۱۱۵ میلیون تومان قیمت خورد. با افزایش نرخ ارز روند بازار خودرو نیز معکوس شد و افزایش قیمت ها طی ۲۴ ساعت […]
به گزارش جهت، با افزایش نرخ ارز بازار خودرو نیز امروز روند افزایشی را آغاز کرد و در حالی که پراید ۱۳۱ روز گذشته در مرز ورود به کانال ۹۰ میلیون تومانی ایستاده بود امروز این خودرو ۱۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.
با افزایش نرخ ارز روند بازار خودرو نیز معکوس شد و افزایش قیمت ها طی ۲۴ ساعت گذشته در این بازار آغاز شد به طوری که پراید ۱۵۱ از ۱۱۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۱۸ میلیون تومان رسید و اما در این میان افزایش قیمت ها تنها در انواع مدل های پراید اتفاق نیافتاده است بلکه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز از ۲۰۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز امروز در حالی ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است که روز گذشته این خودرو ۲۷۵ میلیون تومان قیمت داشته است و پژو پارس سال نیز از ۲۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۱۵ میلیون تومان رسیده است.
این افزایش قیمت ها به ترتیب در تمام انواع خودروها دیده می شود به طوری که ساینا از ۱۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است و تیبا ۲ نیز در حالی امروز ۱۴۵ میلیون تومان قیمت دارد که این خودرو روز گذشته ۱۴۰ میلیون تومان قیمت داشته است.
اخبار پیشنهادی
مهاجرت تهرانیها برای فرار از گرانی مسکن/ دولت چهاردهم چه خواهد کرد؟
به گزارش بانک مرکزی، قیمت مسکن در تهران میانگین متری ۸۸ میلیون است. با در نظر گرفتن دستمزد ۷ میلیون تومانی وزارت کار و قیمت بالای مسکن، ۱۵۴ سال نیاز است تا تهرانیها بتوانند خانهدار شوند. همین امر، مردم را ناچار به ترک تهران و مهاجرت به شهرستانها کرده است. در این شرایط وزارت راه و شهرسازی برای کاهش زمان انتظار خرید خانه در تهران چه برنامهای دارد؟
عامل گرانی خودرو چیست؟/ پتروشیمیها و فولادیها مواد اولیه خودروساز را گران فروشی میکنند
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.