FATF، دخل و خرج ما را فاش می‌کند/ هرگز به آن رأی نمی‌دهم

به گزارش جهت،  آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان، با رسا گفتگویی انجام داده است که خلاصه آن را در ادامه می‌خوانید: عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه خروجی اف ای تی اف سلطه اقتصادی بر نظام اسلامی است، گفت: امروز برگ برنده نظام اسلامی قدرت موشکی است. وی با بیان اینکه خروجی […]

FATF، دخل و خرج ما را فاش می‌کند/ هرگز به آن رأی نمی‌دهم

به گزارش جهت،  آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان، با رسا گفتگویی انجام داده است که خلاصه آن را در ادامه می‌خوانید:

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه خروجی اف ای تی اف سلطه اقتصادی بر نظام اسلامی است، گفت: امروز برگ برنده نظام اسلامی قدرت موشکی است.

وی با بیان اینکه خروجی اف ای تی اف سلطه اقتصادی بر نظام اسلامی است، گفت: دشمن از این طریق دخل و خرج ما را متوجه می شود؛ شفافیت دخل و خرج کشور ما چه ربطی به این دشمنان فضول دارد؟ این ها فضول هایی هستند که در تصمیم گیری هایشان از آمریکا تأثیر می پذیرند و اعضایش را دشمنان ایران تشکیل می دهند، از این رو این قرارداد اف ای تی اف را مصداق سلطه می دانم و هرگز به آن رأی نخواهم داد.

خط ولایت، نفی مذاکره است

وی با بیان اینکه خط ولایت، نفی مذاکره است و باید غرور متکبران را بشکنیم، تأکید کرد: در شرایط کنونی و با تغییر تیم حاکمیت آمریکا، دشمنان می خواهند با مذاکره مجدد نظام اسلامی را دچار چالش کنند و به فضل خداوند متعال نخواهند توانست؛ با این ولی مقتدر و هوشیار و مردمی وفاداری که داریم ان شاءالله از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهیم شد.