چگونه به مردم لبنان و غزه کمک‌ کنیم؟

مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری کمک های مالی خود را برای مردم مظلوم غزه و لبنان ارسال نمایند.

چگونه به مردم لبنان و غزه کمک‌ کنیم؟

به گزارش جهت پرس؛ در پی اتفاقات اخیر و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه فلسطین و بیروت لبنان، مردم این دو کشور در وضعیت نامناسبی قرار داشته و کمک مسلمانان جهان می تواند گوشه از مشکلات آنان را برطرف نماید.

رهبر معظم انقلاب نیز در پیام امروز خود درباره لبنان گفتند:

بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

مردم عزیز می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری به آدرس https://www.leader.ir/fa/monies کمک های مالی خود را برای مردم مظلوم غزه و لبنان ارسال نمایند.

پس از ورود به این آدرس، در سمت چپ صفحه، گزینه «انتخاب وجوهات» را کلیک نموده و در قسمت «بابت» گزینه «کمک ها» را انتخاب نموده و در سطر دوم می توانید نوع کمک خود را انتخاب نمایید.

آخرین مرحله‌ای که برای به اتمام رساندن این پویش نیاز است انجام دهید، پرداخت وجه است که کل فرایند را تکمیل می‌کند.

کمک‌های مالی خود را چگونه به مردم لبنان و غزه برسانیم؟

روز گذشته نیز جمعیت هلال‌احمر با استناد به اصول حقوق بشردوستانه و مطابق با وظایف ذاتی و اهداف نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر، آمادگی خود را مبنی بر ارسال محموله بشردوستانه و امدادی به این کشورها اعلام کرده و در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم است.

شماره حساب‌های جمعیت هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم، خیرین، حامیان و اشخاص حقوقی به مردم مسلمان غزه، لبنان و یمن به شرح زیر اعلام شده است:

کمک به غزه از طریق بانک مرکزی:
۱. شماره حساب: ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸
۲. شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶
۳. شماره شبا: IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸
۴. کد دستوری
*۱۱۲*۵#

کمک به لبنان از طریق بانک ملی:
۱.شماره حساب۹۹۹۹۹
۲. شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹
۳.شماره شبا
IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳
۴. کد دستوری
*۱۱۲*۱#

کمک به یمن از طریق بانک ملت:
۱. شماره حساب
۹۹۹۹۹
۲. شماره کارت
۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸
۳. شماره شبا
IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹
۴. کد دستوری
*۱۱۲*۷#