آشنایی با 4 زن برانداز در خارج از کشور

چه کسانی هدفشان نابودی ایران است؟

سیامک شادکام، فعال رسانه در یادداشتی نوشت: وطن فروش وطن فروش است، کاری به حکومت و نظام ندارد، اینجا درباره چهار زن منفور وطن فروش قرار است حرف بزنیم.

چه کسانی هدفشان نابودی ایران است؟

سیامک شادکام، فعال رسانه در یادداشتی درباره زنان وطن فروشی مثل مسیح علینژاد نوشت: وطن فروش وطن فروش است کاری به حکومت و نظام ندارد، زن و مرد هم ندارد، اینجا درباره چهار زن منفور وطن فروش قرار است حرف بزنیم. وطن فروشانی که کاری به مردمانشان ندارند. کارشان تجارت است. تجارت از طریق وطن فروشی.

1. مسیح علینژاد با ذبح انسانیت و آزار مردم ایران و درخواستش برای تشدید تحریم‌ها در ایران صورت حساب را برای اربابانش فاکتور می‌کند. کاسبان تحریمی  که دردشان نه روسری بلکه ایران است. زنی که به دنبال فشار دسته جمعی علیه ایران و ایرانی است و وقاحتش تا آنجا پیش که اخیرا مقابل دیدگان میلیون ها انسان می‌گوید به جمهوری اسلامی رحم نکنید.

‌ علینژاد هیچ گاه از تحریم های کمرشکن دارویی سخن نگفت. انقدر به دنبال زمین زدن کشورش بود که حتی قهرمانی های زنان و مردان ایرانی در میدان های جهانی ورزشی را بر نتابید درخواست تحریم ورزشی ایران را کرد. 

2. نازنین بنیادی عضو کمپین «ما شهروندان دیجیتال» که چندی پیش توسط مسیح علی‌نژاد رونمایی شد و مستقیم بودجه‌اش توسط دولت آمریکا تامین می‌شود هم مانند مسیح است. آنجا که با بیشرمی تمام می‌گوید این تحریم‌های اقتصادی مثل شیمی درمانی است با هدف نابود کردن سرطان اما به باقی بدن هم آسیب میرساند. 

3. شیرین عبادی دارنده جایزه صلح نوبل، دارنده جایزه حقوق بشر بنیاد رافتو و دارنده جایزه حقوق بشر فلیکس ارماکورا تمام قد علیه تحریم ورزشی ایران بسیج شد و حتی برای حفظ ظاهر هم که شده درباره توهینهای اخیر به زن ایرانی زهره کودایی سخنی نگفت و بر خلاف منشور حقوقی سازمان ملل هیچ گاه درباره تحریم‌های بی رحمانه علیه مردم کشورش حرفی نزد و تا آنجا به وطن فروشی پرداخت که حتی جایی می‌گوید تجزیه طلبان هم باید آزادی فعالیت داشته باشند تا نشان دهد مشکل اینها نه با نظام بلکه با نام ایران است. 

4. مریم معمار صادقی، مدیر موسسه بدنام و ضد ایرانی توانا نیز جز زنان منفور و وطن فروش است. او در مصاحبه‌ با شبکه i24 رژیم صهیونیستی از فروش نفت ایران و اجرا نشدن تحریم های ثانویه علیه ایرانیان انتقاد کرد. حتی در نامه 30 وطن فروش به نخست وزیر اسرائیل درخواست جنگ علیه ایران را داشته است.

این وطن فروشان به دنبال تغییر رفتار حکومت نیستند بلکه هدفشان نابودی ایران است.