پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش انتخاباتی جهت پرس بخوانید؛

تناقض در صحبت پزشکیان، گردن نگرفتن حامیان و عدم ارائه برنامه‌ توسط وی باعث تردید مردم در انتخاب وی برای ریاست جمهوری شده است اما چرا پزشکیان مسئولیت هیچ یک از اطرافیانش و اظهاراتش را قبول نمیکند؟

منتشر شده در 13 تیر 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ روزهای انتخابات روزهای پر هیاهویی است که مردم به دنبال تبلیغات و صحبت‌های کاندیدها برای انتخاب بهترین نماینده هستند. بهترین گفتمان این روزها برای تصمیم گیری مردم مناظره‌ها هستند.

مناظره کاندیدهای راه یافته به دوره دوم انتخات ریاست جمهوری از حساسیت بالاتری برخوردار است. به دلیل فرصت محدود یک هفته‌ای برای رفتن پای صندوق‌های رای و انتخابات رئیس جمهور  مردم باید دقت بیشتری در تبلیغات و صحبت‌های کاندیدها را داشته باشد.

در مناظرات پخش شده این دو روز مابین آقای پزشکیان و جلیلی بحث‌هایی جالب و روشنگرایانه‌ای صورت گرفت. یکی از نکته‌هایی که در این مناظرات بیشتر برای مردم جلب توجه داشت ادعاهای آقای پزشکیان بود.

آقای پزشکیان رسما  اصلاح‌طلبانی را که به ستاد وی آمدند و از او حمایت کردند را گردن نمی‌گیرد. ادامه این گردن گیری به حدی رسیده است که آقای پزشکیان حتی برخی صحبت‌های خود از برنامه‌های آینده کشور را هم قبول ندارد.

در بخشی از سوالات شب گذشته مناظره از آقای پزشکیان مطرح شد:

حامیان شما در ستاد گفتند ، یارانه نقدی برای ما مصیبت است درست است؟!

پزشکیان گفت : دروغه!

در صورتی که پست آقای طیب نیا که قرار است وزیر اقتصاد دولت آقای پزشکیان باشد هنوز در صفحه وی وجود دارد.

از  وی در مورد حمایت اصلاح‌طلبان از وی و پرونده ضعیف آنها در ادوار گذشته سوال شد وی به صراحت گفت آن دولت و این اصلاح طلبان به من ربطی ندارند.

این دوگانگی آقای پزشکیان حاصل یک تناقض فکری عمیق است. وی نیازمند نیروهای قوی برای به منصب  ریاست جمهوری رسیدن است اما میداند که دولت آقای روحانی در چشم مردم منفورترین دولت است.

مشخصا مشاوران آقای پزشکیان در همین زمینه به وی مشاوره‌ی اشتباهی دادند. اینکه بگوید من اصلاح‌طلبان را قبول ندارم اما از سوی دیگر از حمایت آنها استقبال کند. این دوگانگی باعث سردرگمی مردم برای انتخاب وی خواهد شد.

آقای پزشکیان معتقد است که امورات کشور را با مشاوران باید پیش برد. در یکی از مناظرات آقای جلیلی به وی گفت اگر شما خود تسلط کافی بر مسئله نداشته باشید ممکن است با مشاوره اشتباه مشاوران روبه‌رو شوید و به راه اشتباه بروید. آقای پزشکیان این صحبت را قبول نداشت اما اکنون با گردن نگرفتن‌های مکرر ایشان این صحبت به واقعیت پیوسته است.

گردن گیر نبودن آقای پزشکیان از دید اهالی رسانه دور نماد و در صفحه‌های شخصی خود در شبکه اجماعی ایکس نوشتند:

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/176191

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی