حاجی دلیگانی مطرح کرد:

پیامی مقتدرانه از عمق نماز جمعه ۱۳ مهر/ پیام امت اسلام برای آزادگان جهان

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که جهان اسلام نیاز به حرکت و نیاز به مشارکت  برای دفاع از قبله اول مسلمانان دارد و همچنین دفاع از مظلومین خصوصاً مظلومین غزه و  لبنان و دیگر نقاط غرب آسیا و جهان اسلام، برگزاری این نماز جمعه یک پیام بسیار مقتدرانه و دلگرم کننده برای همه آزادگان جهان است.

پیامی مقتدرانه از عمق نماز جمعه ۱۳ مهر/ پیام امت اسلام برای آزادگان جهان

به گزارش جهت پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «جهت پرس» در خصوص نماز جمعه سیزدهم مهر آن هم پس از عملیات وعده صادق ۲ ابراز کرد: در واقع مسئولیت جهان اسلام بعد از امام زمان(عج) با مقام معظم رهبری است و  نماز جمعه  فردا قطعا جلوه‌ای از ارزش‌هایی است که انقلاب اسلامی بر اساس مبانی نظام مردم سالاری دینی آفریده است.
حاجی دلیگانی گفت: نماز جمعه  نمازی عبادی و سیاسی است بنابراین امروز که جهان اسلام نیاز به حرکت و نیاز به مشارکت  برای دفاع از قبله اول مسلمانان دارد و همچنین دفاع از مظلومین خصوصاً مظلومین غزه و  لبنان و دیگر نقاط غرب آسیا و جهان اسلام، برگزاری این نماز جمعه یک پیام بسیار مقتدرانه و دلگرم کننده برای همه آزادگان جهان است.
وی تاکید کرد: این نماز جمعه پیام مهمی برای همه کسانی‌ است که دین دارند و آزاده هم هستند و همچنین برای همه کسانی که حتی ممکن است دین هم نداشته باشند ولی در دنیا آزاده هستند خواهد داشت.
نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: پیام این نماز جمعه  پیام وحدت امت اسلامی است پیام این نماز ضرورت تقویت امت اسلامی است، پیام این نماز این است که ملت‌ها به هر حال از دولت‌هایشان بخواهند که به این محور بپیوندند، به محور امامت؛ تا دست در دست هم بتوانیم  جهان اسلام را یکپارچه در جهت همان سیر و اهدافی که پیامبر گرامی اسلام خواهانش بودند  حرکت کنیم.