واکنش کاربران فضای مجازی به فرار رو به جلوی معاون وزیر بهداشت

به گزارش جهت، به دنبال صحبت‎ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت از وضعیت تحقیقات سلامت، ملک زاده معاون تحقیقات وی به دلیل آنچه مدیریت پر نقص پاندمی کرونا نامید، از سمت خود استعفا کرد. استعفای ملک زاده با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. علی رجبی با انتشار تصویری نوشت: طبق […]

واکنش کاربران فضای مجازی به فرار رو به جلوی معاون وزیر بهداشت

به گزارش جهت، به دنبال صحبت‎ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت از وضعیت تحقیقات سلامت، ملک زاده معاون تحقیقات وی به دلیل آنچه مدیریت پر نقص پاندمی کرونا نامید، از سمت خود استعفا کرد. استعفای ملک زاده با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد.

علی رجبی با انتشار تصویری نوشت: طبق داده‌های سامانه علم‌سنجی اعضای هیات‌علمی وزارت‌بهداشت، نام دکتر رضا ملک‌زاده در ۵سال اخیر به ترتیب در ۸۰، ۹۸، ۹۱، ۷۷ و ۸۶ مقاله به عنوان یکی از نویسندگان درج شده؛ یعنی بین سال‌های ۹۳ تا ۹۸ و درست در زمانیکه معاون وزارتخانه بوده هر ۴روز یک مقاله علمی منتشر کرده!

کاربر فرید ابراهیمی درباره عملکرد ملک زاده در مقابله با کرونا نوشت: طرف ملت ایران رو تبدیل کرده بود به موش آزمایشگاهی؛ ۲۵درصد داروهای آزمایشی کرونا در جهان رو می آورد روی ریه و روده فلکزده ما تست میکرد، شاید پورسانتش رو هم میگرفته. حالا نصف شب استعفا داده که چرا به علم و پژوهش بی توجهید؟ استعفا چیه؟ شما الان باید پشت میله های زندان باشی بزرگوار!

سید پویان حسین پور نیز با اشاره به جمایت ملک زاده از طرح «ایمن سازی گله‌ای» در مقابله با کرونا نوشت: من ترجیح میدم به جای اینکه بنویسم مخالف طب سنتی از وزارت بهداشت رفت، بنویسم طراح و تئوریسین و دنبال‌کننده ایده مضحک «ایمن‌سازی گله‌ای» که معتقد بود اگر درصد زیادی از مردم به کرونا دچار شوند جامعه در مقابل آن ایمن می‌شود، از وزارت بهداشت به بیرون پرتاب شد!

محمد میرزایی هم نوشت: جالبه بدونید که تا حالا بیش از ۴۰ شکایت از ملک‌زاده معاون پژوهشی مستعفی وزارت بهداشت در ماه‌های گذشته به کمیسیون اصل 90 مجلس واصل شده

علی قلهکی با انتشار تصویری در صفحه توییتری خود نوشت: افتخار “ملک زاده” به اینکه ۳۵۰۰ نفر از ایرانی‌ها را به موشِ آزمایشگاهی سازمان بهداشت جهانی مبدل کرد و رتبه نخست دنیا را در این حماقت تاریخی از آنِ کشور نمود. اثرات چنین کار خطرناکی تا سالها در کشور باقی خواهد ماند و امیدواریم روزی عاملان چنین طرحی پاسخگوی افکار عمومی باشند.

کاربر هرمس نیز با انتشار تصویری از صفحه گوگل اسکالر ملک زاده نوشت: صفحه گوگل اسکالر دکتر رضا ملک زاده معاون مستعفی پژوهشی وزیر بهداشت به ما می گوید که این اعجوبه دانش تنها در سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ که معاون وزیر هم بوده نزدیک به ۱۷۰ مقاله ISI منتشر کرده است.یعنی هر ۴روز یک مقاله!مقدرات پژوهش در پزشکی و غیرپزشکی ما سالهاست در ید چنین شارلاتانهایی است.

کاربر دیگری نوشت: ملک زاده پنجره ورودسیطره غرب و WHO به نظام سلامت و خروج اطلاعات ذیقیمت از ژنوم ایرانیان به امریکا(پروژه کوهورت پرشین)بود لشگر رسانه ای bbc , voa و اینترنشنال همزمان با امثال رمضانزاده،عبدی و اصلاحطلبان در دفاع از عنصرشان به خط شده است.در بطلان تفکر و عملکردش همین صف حمایت کافیست.

کاربر ندا شکیبا نیز درباره سوابق ملک زاده چنین نوشت:

خلاصه عملکرد ملک‌زاده معاون مستعفی وزیر بهداشت:

۱-مبدع شعار فرزند کمتر زندگی بهتر!

۲-دشمن شماره یک طب سنتی در وزارت

۳-از جمله متهمان هدایت کشور به سمت پیری

۴-متهم به سیاست های خائنانه تنظیم خانواده

۵-مجری سیاست های سازمان بهداشت جهانی که از متهمان بالا رفتن آمار کرونای کشور است.

سعید ساداتی نیز در این باره نوشت: بیشتر از اینکه نمکی وزیر بهداشتِ دولت باشه، ملک‌زاده به امپراطوری روحانی رفت‌وآمد داشته و رئیس جمهور را تحت تاثیر نظرات ماورایی‌اش قرار می‌داده؛ نشان به آن نشان که محمدباقر نوبخت واسطه شده که ۳شنبه هفته قبل ملک‌زاده عزل نشه!