پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش جهت پرس بخوانید

اغتشاشگر ی که با عفو رهبری آزاد شده بود این بار به جرم همکاری با رژیم صهیونیستی و هتاکی به اهل بیت دستگیر شد که کاربران و فعالان رسانه‌ای واکنش‌های زیادی به خبر دستگیری او نشان دادند.

منتشر شده در 19 خرداد 1403

به گزارش جهت پرس؛  عطیه فکری _ دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، از دستگیری جاسوس اسرائیل اهل جنوب کشور در اردبیل خبر داد که طبق شواهد این جاسوس حسین شنبه‌زاده فردی هتاک به حضرت علی (ع) است. کسی که برای هتاکی و حرمت شکنی ماهانه از رژیم صهیونیستی حقوق دریافت می‌کرده است.

در حالی که جریان رسانه‌ای وابسته به اپوزیسیون به‌دنبال آن هستند که علت بازداشت او را منوط به اظهارات ضدانقلابی او خلاصه کنند، اما نوشته‌ها و اظهارات شنبه‌زاده در شبکه اجتماعی ایکس، غالباً در هتاکی و توهین به اهل بیت(ع) از جمله امام علی(ع) منتشر شده است. موضوعی که پیشتر در فضای مجازی منجر به برانگیختن انتقادات زیادی از دستگاه‌های مسئول در این زمینه شده بود.

این فرد هتاک پیش از این نیز در تیر ماه ۱۴۰۱ و به جرم توهین به مقدسات اسلامی، برای تحمل ۳.۵ سال حبس، راهی زندان شد اما در نهایت پس از گذشت یک سال، با پیشنهاد قوه قضائیه شامل عفو معیاری رهبری شده و از زندان آزاد شد. با این حال او پس از آزادی از زندان، اهانت به مقدسات اسلامی و اهل بیت(ع) را از سر گرفت و همچنین با دستگاه جاسوسی اسرائیل به همکاری پرداخت.

 واکنش فعالان رسانه‌ای به دستگیری شنبه‌زاده

فعالان رسانه‌ای نسبت به انتشار خبر دستگیری شنبه‌زاده واکنش‌های متفاوتی داشتند. فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب مثل همیشه همراه و هم قدم با عناصر ضدانقلاب مخالف دستگیری این فرد هتاک و عامل موساد بودند و سعی داشتند جرم جاسوسی او برای رژیم صهیونیستی را کتمان کنند! آیا این افراد مثل شنبه زاده،‌به سرویس های جاسوسی متصل هستند؟

سایر کاربران شبکه‌های اجتماعی هم از خبر دستگیری او راضی و خرسند بودند چراکه معتقدند هتاکی به دین و ائمه اطهار ربطی به مخالفت با جمهوری اسلامی ندارد و نباید اجازه بدهند به همین راحتی به اعتقادات مردم توهین شود.

به تازگی مشخص شده که پشت پرده هتاکی‌های سازمان یافته به دین و عقاید مردم صرفا به دلیل پولپاشی‌های رژیم صهیونیستی است  و اغلب افراد هتاک عامل موساد محسوب می‌شوند. نکته جالب اینجاست که رژیم هر روشی را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی امتحان کرده ولی از همه بیشتر از نفوذ و خریدن مزدوران داخلی منتفع شده است.

شنبه‌زاده به‌لحاظ تعقیب وزارت اطلاعات، پس از حضور در چندین استان به قصد اختفا و در نهایت خروج از کشور، به محض ورود به اردبیل با درایت دادستانی و دستورات قاطع قضائی صادره از سوی دادستان مرکز استان و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. خبر دستگیری این متهم دستگیر شده در اردبیل بلافاصله توسط چندین رسانه معاند برون مرزی به دنیا مخابره شده است. مخابره خبر دستگیری عامل نفوذی موساد در ایران ابعاد مثبتی دارد، اینکه افراد در داخل و خارج از کشور بدانند و بفهمند که همکاری با اسرائیل عواقب ناخوشایندی دارد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/172494

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی