در گفتگو با جهت پرس؛

نماینده مجلس: جهان عرب باید به خود بیاید/ جنایات صهیونیست‌ها بی انتهاست

جوکار،  نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جهت پرس گفت: کشورهای اسلامی و دولت‌های اسلامی و عربی  یقیناً فکر نکنند  آرامش امروز  همیشگی خواهد بود! اگر امروز خطراتی که از سوی  رژیم نژاد پرست و کودک کش و جنایتکار  صهیونیستی در منطقه،لبنان و فلسطین روی می دهد را  متوجه نشوند در آینده با مشکلات جدی تری مواجه خواهند شد.

نماینده مجلس: جهان عرب باید به خود بیاید/ جنایات صهیونیست‌ها بی انتهاست

به گزارش جهت پرس؛ محمد صالح جوکار ، نماینده  مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «جهت پرس» گفت:  سید حسن نصرالله، شهید مقاومت بزرگ مردی بود که در طول سه دهه  جهاد در راه خدا و استحکام بنای ساختار قدرت دفاعی حزب الله در مقابله با دشمن مسلمانان، دشمن جهان اسلام یعنی رژیم  جعلی صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کرد و در حقیقت ایشان واقعاً آبرو و قدرت و توان و اقتدار را به جهان اسلام و به مسلمانان بخشید.
وی ادامه داد: حق مسلم ایشان بود که شهادت نصیب شان شود و  به دیدار حضرت سیدالشهدا(ع)  بشتابند؛ اما این اقدام شنیع و زشت  توسط رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا اتفاق افتاد و یقیناً خون شهید سید حسن موجی از بیداری قلوب مردم و همچنین وجدان های پاک را ایجاد و یک وحدتی بین امت اسلامی ایجاد خواهد شد و خون سید حسن قطعا جاری و ساری خواهد بود تا زمانی که  اهداف آن شهید بزرگ و عزیز که در حقیقت نابودی رژیم صهیونیستی است تحقق پیدا کند.
جوکار گفت: قطعا امروز وحدت جهان اسلام بسیار حائز اهمیت است، مخصوصاً که جنایات اسرائیل در غزه  و کودک کشی و نسل کشی که  اتفاق افتاد امروز  در لبنان توسط این رژیم پلید دارد اتفاق می افتند.
جوکار گفت: این را بدانید ما اگر که رهبری عالی و حکیمی بزرگ را از دست دادیم ولی اقداماتی که سید حسن انجام داد در رابطه با تربیت فرماندهان و رهبران امروز هیچ گونه جای نگرانی نداریم که حزب الله توان دفاعی و نظامی خود را و مخصوصاً در بخش فرماندهی و منابع انسانی حفظ کرده و دشمن فکر نکند با این اقدامات ابلهانه خود می تواند خدشه ای به توان نظامی حزب الله به عنوان محور جبهه مقاومت وارد کرده باشد.
این کارشناس ابراز کرد:  یقینا حزب الله مصمم تر و با اراده محکم تر و با بهره گیری از برکاتی که سید حسن داشت این مسیر تا نابودی رژیم صهیونیستی را تداوم خواهد بخشید.
وی با بیان اینکه آنچه که ما امروز به آن نیاز داریم یک صدا و فریادی است که بر سر آمریکا بکشیم و انتقام خون این شهدا هم اسماعیل هنیه و هم سید و شهید مقاومت سید حسن نصرالله را از این رژیم گستاخ بگیریم، گفت: این رژیم افسار پاره کرده و در راس آن  فردی بی هویت مثل نتانیاهو است که هیچ گونه شناسنامه ای ندارد و بی مهابا  دستور قتل انسان های بی گناه  را میدهد و  باید  ادب شود.
جوکار ادامه داد: و امیدوارم انشالله هر چه زودتر آن انتقام سخت و آن سیلی سنگین و محکم جبهه مقاومت هم به صورت  آمریکا هم  رژیم صهیونیستی  اصابت کند که درس دیگری را از جبهه اسلامی بگیرند.
وی ابراز کرد: اما کشورهای اسلامی و دولت‌های اسلامی هم باید توجه کنند یقیناً فکر نکنند امروز آرامشی که وجود دارد این آرامش همیشگی خواهد بود اگر امروز خطراتی که از سوی این رژیم نژاد پرست و کودک کش و جنایتکار وجود دارد را  متوجه نشوند در آینده با مشکلات جدی تری مواجه خواهند شد.

جوکار با بیان اینکه جهان عرب باید به خود بیاید، ادامه داد:  آنچه امروز  اتفاق می افتد در حوزه غرب آسیا بیشتر مردم غزه هستند، مردم لبنان هستند و همچنین مردم یمن که عرب هستند اینها در حمایت از حداقل شعار خودشان که قومیت عربی است بایستی به پا خیزند و نظاره‌گر این قتل عام ها و بمباران وحشیانه این سگ هار بدون قلاده نباشد.

جوکار گفت: از طرفی  مردم لبنان هم فراموش نکردند  و قدر شناس هستند و می دانند که زمانی در سال ۲۰۰۰ میلادی  کسی که جانفشانی و مقاومت کرد و در برابر متجاوزان ایستاد سید مقاومت  و حزب الله بود و  این رژیم و ارتش این رژیم با خواری و ذلت مجبور شدند  لبنان را ترک کنند، اگر لبنان امروز ایمنی دارد به واسطه قدرت حزب الله است.
جوکار گفت:  این قدرت همواره بایستی تقویت شود و ما توجه کنیم که  جزو پروتکل ها و تفکر و اعتقاد پوچ این رژیم جنایتکار  است که حالا از نیل تا فرات که هیچ بلکه تمام بشریت باید در خدمت آنها باشند.
این کارشناس افزود:  صهیونیست ها خودشان را نژاد برتر می‌دانند؛ این جرثومه فساد در منطقه چیزی جز شرارت و فساد و جنایت  ندارد و باید این رژیم جنایتکار از روی کره زمین رفع شود تا بشریت آسوده خاطر شود.