گزارش خبری جهت پرس؛

نقش سپاه و ارتش در خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده خوی/ چرا اپوزیسیون از خدمات اجتماعی نیروهای نظامی ناراحت اند؟

در روزهای اخیر بعد از وقوع زلزله شهرستان خوی و خسارات به بار آمده، ارتش و سپاه مثل همیشه از نخستین ساعات وقوع زلزله به کمک مردم خوی رفتند و از خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده دریغ نکردند.

نقش سپاه و ارتش در خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده خوی/ چرا اپوزیسیون از خدمات اجتماعی نیروهای نظامی ناراحت اند؟

پس از وقوع زمین لرزه روز شنبه در شهرستان خوی و خسارات قابل توجهی که به بار آورد، نیروهای سپاه و ارتش و بسیج مانند همیشه که در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی در کنار مردم بودند به مناطق زلزله زده اعزام شدند و به خدمت رسانی به مردم زلزله‌زده و آسیب دیده پرداختند.

1

ارتش و سپاه علاوه بر مشاركت در روند امداد و نجات، در مرحله كمك رساني و اسكان اضطراري در مناطق زلزله زده نقش بسيار پررنگي داشتند و در روند ساخت و استقرار كانكس ها هم كمك بسياري به مردم زلزله زده كردند كه این تلاش بی وقفه گروههای جهادی برای برپایی اردوگاه اسکان موقت جاي تقدير بسيار دارد.

2

از جمله اقدامات سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده خوی
توزیع ۳ هزار بخاری برقی بین مردم، توزیع نان با استقرار یک اکیپ نانوایی سیار در منطقه، توزیع بیش از یک هزار تخته پتو طی روز‌های گذشته، توزیع بیش از ۲ هزار چادر.
اعظام بیش از ۷۲ گروه جهادی از سلماس و خوی به منطقه، بکارگیری ۸ دستگاه کامیون، ۲ لودر و یک بیل مکانیکی در منطقه 

 فعال سازی ۱۰ قرارگاه منطقه‌ای و ۲۵ قرارگاه محله‌ای در ۷۰ روستای زلزله زده منطقه خوی و اعزام ۵۰ دستگاه آمبولانس

توزیع  ۴ هزار پرس غذای گرم در وعده‌های مختلف طی ۲ روز گذشته  توسط گروه‌های جهادی در منطقه و توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم توسط مرکز پشتیبانی شمال غرب قرارگاه حمزه بین زلزله زدگان

3

برخی از اکانت‌های حامی سلطنت طلب به دنبال کمرنگ کردن این موضوع و حاشیه سازی این خدمت رسانی هستند

123

کاربران توئیتری در فضای مجازی نسبت به حضور نیروهای نظامی از جمله سپاه در این مناطق واکنش نشان داده و از این خدمت‌رسانی به زلزله زدگان  در صفحات خود  منتشر کردند:

12345