پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در نشست پرسش پاسخ دانشجویی در دانشگاه شاهد مطرح شد:

به روایت بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش پاسخ دانشجویی در دانشگاه شاهد، در پایان دولت دهم در کشور ما سالانه ۸۵۰ هزار مسکن ساخته می‌شد ولی در آخر دولت دوازدهم و زمانی که دولت سیزدهم آغاز به کار کرد، سالانه حدود ۳۰۰ هزار مسکن ساخته می‌شد.

منتشر شده در 28 خرداد 1403
در سرویس

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش پاسخ دانشجویی در دانشگاه شاهد مطرح کرد: در پایان دولت دهم در کشور ما سالانه ۸۵۰ هزار مسکن ساخته می‌شد ولی در آخر دولت دوازدهم و زمانی که دولت سیزدهم آغاز به کار کرد، سالانه حدود ۳۰۰ هزار مسکن ساخته می‌شد.

وی عنوان کرد: در زمینه خودرو نیز در زمان پایان دولت دهم قبل ما سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سال در کشور تولید می‌کردیم و واردات خودرو نیز آزاد بود. نیاز خودرو کشور ما حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو است و نتیجه این شد که ما صادرات خودرو انجام می‌دادیم.

وی تاکید کرد: در زمان پایان دولت قبل اما کشور ما حدود ۷۵۰ هزار خودرو تولید می‌کرد و واردات خودرو نیز ۴ سال بود که ممنوع شده بود. نمی‌شود شرایط شروع به کار دولت سیزدهم با دولت قبل را با یکدیگر مقایسه کرد زیرا به گواه آمارهای رسمی شرایط کشور متفاوت بوده است.

بهادری جهرمی گفت: اینکه سه سال فعالیت دولت سیزدهم با سه سال اول دولت قبل مقایسه می‌کنند، اشتباه است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173259

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی