حجت الاسلام طائب:

محاسباتی که غلط از آب درآمد

 «حجت‌الاسلام حسین طائب» درباره عملیات «وعده صادق» گفت:برآورد صهیونیست‌ها این بود که ایران پاسخ نخواهد داد و اگر ایران بخواهد پاسخ دهد، آمریکا می‌آید و وارد جنگ می‌شود و جنگ از دوگانه غزه و اسرائیل، به جنگ ایران و آمریکا تبدیل می‌شود. لذا این ریسک را پذیرفتند و بالاترین رده ما را در سوریه زدند

محاسباتی که غلط از آب درآمد

به گزارش جهت پرس؛ «حجت‌الاسلام حسین طائب» درباره عملیات «وعده صادق» گفت: «چهار قدرت هسته‌ای تمام توان‌شان را می‌گذارند که از اسرائیل دفاع کنند. صهیونیست‌ها یک غلطی کردند و سردار زاهدی را در سوریه شهید کردند.»

وی عنوان کرد: «برآورد صهیونیست‌ها این بود که ایران پاسخ نخواهد داد و اگر ایران بخواهد پاسخ دهد، آمریکا می‌آید و وارد جنگ می‌شود و جنگ از دوگانه غزه و اسرائیل، به جنگ ایران و آمریکا تبدیل می‌شود. لذا این ریسک را پذیرفتند و بالاترین رده ما را در سوریه زدند.»

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه افزود: «خب دیدند کشورهای دیگر پای کارشان نمی‌آیند، کشورهای دیگر گفتند در پدافند و ناامنی به کمک اسرائیل می‌آییم، اما در جنگ با ایران نه. آمریکایی‌ها شروع کردند به پیغام دادن، صهیونیست‌ها دیدند فایده‌ای ندارد. در نهایت موساد توسط یکی از سرویس‌های کشورهای همسایه پیام فرستاد که اگر می‌خواهید پاسخ دهید، آرام پاسخ دهید.»