ماجرای حمایت یک فرماندار از اسرائیل چه بود؟

به گزارش جهت،احسان کریمی  اظهار کرد: علیرغم میل باطنی مسئولین استانی مبنی بر ادامه کار علی رستمی در سمت فرمانداری تربت حیدریه و یا کار در استانداری و یا وزارت کشور، وی اصرار بر بازنشستگی داشت که صبح امروز استاندار خراسان رضوی با بازنشستگی وی موافقت کرد. وی گفت : تا یک ساعت بعد اقای […]

ماجرای حمایت یک فرماندار از اسرائیل چه بود؟

به گزارش جهت،احسان کریمی  اظهار کرد: علیرغم میل باطنی مسئولین استانی مبنی بر ادامه کار علی رستمی در سمت فرمانداری تربت حیدریه و یا کار در استانداری و یا وزارت کشور، وی اصرار بر بازنشستگی داشت که صبح امروز استاندار خراسان رضوی با بازنشستگی وی موافقت کرد.

وی گفت : تا یک ساعت بعد اقای حسین شرافتی مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری تربت حیدریه معرفی می‌شود.

۱۱ بهمن‌ ماه علی رستمی فرماندار ترب ت حیدریه در بخشی از نشست خبری خود با اصحاب رسانه، گرفتاری‌های فعلی کشور را به مجلس انقلابی منتسب دانست و گفت: «وقتی مصوب می‌کنید ۲۵ سال آینده اسرائیل نباشد تبعات دارد».

پس از آن گروه‌های مختلف مردمی و دانشجویی نسبت به این اظهارات واکنش نشان دادند و خواستار برکناری وی شدند. در میان این واکنش‌ها امام جمعه تربت حیدریه گفته بود: «با تمام وجود عرض می‌کنم راضی بودم، زنده نباشم و این مطالب را نشنوم».

فرماندار سابق تربت حیدریه پس از واکنش‌ها به اظهارات او مطلبی را منتشر کرد و در آن نوشت: چنانچه حواشی به وجود آمده در نشست خبری باعث رنجش علاقه‌مندان به نظام و انقلاب شده است عذرخواهی و پوزش می‌طلبم.

استاندار خراسان رضوی در این میان به یک توبیخ بسنده کرد و حالا امروز خبر درخواست بازنشستگی و موافقت معتمدیان با این درخواست منتشر شده است.