ماجرای ازدواج سارا و نیکای پایتخت!

به گزارش جهت، اخیرا شایعه ای مبنی بر ازدواج دوقلو های سریال پایتخت به نام سارا و نیکا فرقانی اصل به سر زبان ها افتاده که مشخص شد افرادی این شایعه را ساختند و در فضای مجازی منتشر نموده اند و این خبر شایعه ای بیش نیست. سارا و نیکا تنها 16 سال دارند و […]

ماجرای ازدواج سارا و نیکای پایتخت!

به گزارش جهت، اخیرا شایعه ای مبنی بر ازدواج دوقلو های سریال پایتخت به نام سارا و نیکا فرقانی اصل به سر زبان ها افتاده که مشخص شد افرادی این شایعه را ساختند و در فضای مجازی منتشر نموده اند و این خبر شایعه ای بیش نیست.

سارا و نیکا تنها 16 سال دارند و با مادر و پدرشان در کشور سوئد زندگی می کنند. سارا و نیکا از 8 ماهگی در سینما و تلویزیون حضور دارند. سارا و نیکا فرقانی اصل اولین فیلم شان را با ثریا قاسمی و پرستو صالحی بازی کرده اند. تصویری دیده نشده از سارا و نیکا در کنار دو پسر جوان باعث حواشی هایی در مورد ازدواج این دو بازیگر سریال پایتخت شد.

پ

پدر سارا و نیکا فرقانی یک فوتبالیست بود و در لیگ جوانان در تیم های فوتبال عقاب و راه آهن پانزده سال فوتبال بازی می کرد و به دلیل مصدومیت در فوتبال نتوانست فوتبال را ادامه بدهد و در سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتتند با خانواده برای ادامه تحصیل سارا و نیکا به کشور سوئد مهاجرت کنند و در این کشور زندگی کنند. در سال ۱۳۹۰ اولین فصل سریال پایتخت ساخته می شد که سارا و نیکا فرقانی که ۷ سال سن داشتند توسط آقای رسول حاتمی برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم کارگردان این سریال معرفی شدند و پس از تست بازیگری این دو خواهر جذاب در دفتر برزو نیک نژاد فیلمنامه نویس این سریال برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت انتخاب شدند.