لغو ویزا بین رژيم صهیونیستی و امارات

به گزارش سرویس ترجمه جهت، دولت امارات متحده عربی توافقنامه معافیت متقابل شرایط ویزا را با رژیم صهیونیستی را برای هر دو طرف تصویب کرد. این در واقع بخشی از توافق نامه هایی است که بین طرفین از زمان عادی سازی روابط بدین سو صورت گرفته است. به گزارش خبرگزاری امارات وام، کابینه امارات متحده […]

لغو ویزا بین رژيم صهیونیستی و امارات

به گزارش سرویس ترجمه جهت، دولت امارات متحده عربی توافقنامه معافیت متقابل شرایط ویزا را با رژیم صهیونیستی را برای هر دو طرف تصویب کرد. این در واقع بخشی از توافق نامه هایی است که بین طرفین از زمان عادی سازی روابط بدین سو صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری امارات وام، کابینه امارات متحده عربی روز یکشنبه در جلسه هفتگی خود موافقت نامه معافیت متقابل ویزای ورود را تصویب کرد.

در 20 اکتبر، تل آویو و ابوظبی 4 قرارداد همکاری مشترک را امضا کردند. از همه آنها مهمتر، می‌توان به معافیت متقابل ویزا، و همچنین ایجاد صندوق مشترک توسعه آبراهام بررای سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف، اشاره کرد.

این توافق نامه به شهروندان امارات اجازه می دهد بدون نیاز به ویزای قبلی و حداکثر برای مدت زمان 90 روز به اسرائیل سفر کنند.

امارات و اسرائیل در تاریخ 23 آگوست سال 2020 به توافقی برای عادی سازی روابط بین خود دست یافتند که این موافقت‌نامه در 23 سپتامبر در واشنگتن و با اضافه شدن بحرین به آن(قبل از تصمیم سودان به عادی سازی روابط با اسرائیل) به امضاء رسید.