لزوم افزایش سواد دینی و فرهنگی سربازان

به گزارش جهت، حجت الاسلام هادی طالب زاده، رییس عقیدتی سیاسی پادگان ۰۲ ارتش اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ماموریت رشد و گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در ارتش براساس معیارها و ضوابط اسلامی و تدابیر رهبری را برعهده دارد. وی با اشاره برنامه‌های این مرکز آموزشی در جهت اعتلای سطح فرهنگ و ارزش […]

لزوم افزایش سواد دینی و فرهنگی سربازان

به گزارش جهت، حجت الاسلام هادی طالب زاده، رییس عقیدتی سیاسی پادگان ۰۲ ارتش اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ماموریت رشد و گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در ارتش براساس معیارها و ضوابط اسلامی و تدابیر رهبری را برعهده دارد.

وی با اشاره برنامه‌های این مرکز آموزشی در جهت اعتلای سطح فرهنگ و ارزش های دینی سربازان، ابراز کرد: آموزش عقیدتی و سیاسی پرسنل در جهت رشد مذهبی و سیاسی، اجرای فعالیتهای تبلیغی، تهیه تولیدات رادیویی و تلویزیونی ارتش و نظارت بر حفظ و عمل به موازین اسلامی در تمامی بخش‌ها؛ برخی از اقدامات این سازمان به شمار می اید‌.

حجت الاسلام طالب زاده در بخش دیگری از این گفت وگو با برشمردن برخی از فعالیتهای شاخص عقیدتی سیاسی، بر تلاش برای افزایش سواد دینی و فرهنگی پرسنل تاکید و خاطرنشان کرد: جشن استقبال و بدرقه سربازان، برگزاری کلاس های اموزش مفاهیم و فرائت قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های دانش سیاسی و مذهبی برای کارکنان وظیفه و برپایی دوره های بصیرت را از مهمترین برنامه‌های این مرکز آموزشی دانست.

وی برگزاری دوره های بصیرت در فضای مجازی، برپایی دوره های حلقه های معرفتی، کلاسهای عقیدتی برای کارکنان وظیفه سازمانی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان ارتش را از دیگر عناوین برنامه های این مرکز در سال دانست.

رئیس عقیدتی و سیاسی شهید انشایی نزاجا با اشاره به برنامه های این مرکز تربیت در هفته عقیدتی سیاسی اشاره و خاطرنشان کرد: نشست صمیمی رییس عقیدتی سیاسی مرکز با کارکنان پایور، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، دیدار با بازنشستگان و پیشکستونان عقیدتی سیاسی و قدردانی از زحمات آنها، عطرافشانی و ادای احترام به شهدای گمنام مرکز و تبلیغات میدانی در سطح شهر و مرکز، سخنرانی فرمانده مرکز با موضوع رسالت عقیدتی سیاسی ارتش و تهیه فیلم درباره وظایف و نقش و مآموریتهای سازمان عقیدتی سیاسی مهمترین برنامه های این مرکز در هفته عقیدتی سیاسی است.