لحظه وحشتناک از زلزله توسط دوربین مغازه!

به گزارش جهت، زلزله یکی از وحشتناک‌ترین بلایای طبیعی است که انسان هیچ دفاعی جز پناه گرفتن در برابر آن ندارد و چه بسیار افرادی که در سراسر جهان به دلیل تخریب و ویران شدن خانه‌ها و سازه‌ها بر اثر زلزله، جان خود را از دست داده‌اند. به همین منظور راه‌های حفاظت از خود و […]

لحظه وحشتناک از زلزله توسط دوربین مغازه!

به گزارش جهت، زلزله یکی از وحشتناک‌ترین بلایای طبیعی است که انسان هیچ دفاعی جز پناه گرفتن در برابر آن ندارد و چه بسیار افرادی که در سراسر جهان به دلیل تخریب و ویران شدن خانه‌ها و سازه‌ها بر اثر زلزله، جان خود را از دست داده‌اند. به همین منظور راه‌های حفاظت از خود و دیگران در مواقع زلزله، بارها و بارها از همان زمان کودکی به افراد آموزش داده می‎شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حفظ خونسردی و آرامش با وجود استرس‌زا بودن لحظات وقوع زمین لرزه و سپس پناه گرفتن در مکان‌های امن است.

ثبت چنین وقایعی که در زمان بسیار کوتاه و کاملا ناگهانی رخ می‎دهد معمولا توسط انسان امکان پذیر نیست اما گاهی شاهد ویدئوها و تصاویری هستیم که توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط و پس از آن منتشر می‌شوند. ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، لحظاتی کوتاه از وقوع یک زمین لرزه را از زاویه دوربین مداربسته یک سوپرمارکت به تصویر می‌کشد.