پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در برخی کشورهای غربی عناصر ضد انقلاب و منافقین و سلطنت طلب ها با ایجاد مزاحمت برای هموطنانمان در جریان رای گیری اخلال ایجاد کردند.

منتشر شده در 8 تیر 1403

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان با ایران در بسیاری از کشورهای دیگر  در حال برگزاری است کشورهایی که ایرانیان بسیاری هم مقیم و ساکن دارد لذا از چندی پیش تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این کشورها هم انجام شده است.

بسیاری از ایرانیان خارج از کشور در ساعات اخذ رای به شعب در نظر گرفته شده مراجعه کرده و رای خود را به صندوق انداختند اما ین فرایند رای‌دهی در برخی کشورهای غربی به راحتی هم صورت نگرفته است.

طبق تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و اخبار رسیده و آنچه سفیر ایران در نیوزلند از مزاحمت برخی افراد برای هموطنانم در جریان رای گیری وهمچنین در برخی دیگر کشورها نظیر استرالیا، انگلیس و…  عنوان کردند عناصر ضدانقلاب و وابستگان به گروهک تروریستی منافقین و سلطنت‌طلبان، با فحاشی و ایجاد مزاحمت سعی در اخلال در فرایند رای‌گیری دارند.

این افراد با تصویربرداری از ایرانیانی که برای رای دهی مراجعه می‌کنند، از آنها تصویربردای کرده و فحاشی‌های خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. این شرایط در حالی است که سایت های وابسته به این جریانات ضد انقلاب هم سعی در کمرنگ نشان دادن حضور مردمی دارند.

دشمنان ایران اسلامی از کشورهای متخاصم تا غرب زده های ضد انقلاب چشم دیدن شور و مشارکت مردم در انتخابات را ندارند برای همین براساس دایره دید خود به دنبال اخلال در عملکرد شعب اخذ رای خصوصا در خارج از کشور هستند.

منبع : تسنیم
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/175066

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی