فتنه امسال «فتنه تحریف حقایق» است

به گزارش جهت، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان، نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی یادداشتی به رشته تحریر در آورده اند که مشروح کامل آن را می‌خوانید: همان‌هايي که در سال 1388 در مقابل راي مردم ايستادند امروز به دنبال تحريف و وارونه جلوه‌دادن مسائل کشور هستند، براي نمونه، مديريت خود را عالي دانسته و ريشه […]

فتنه امسال «فتنه تحریف حقایق» است

به گزارش جهت، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان، نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی یادداشتی به رشته تحریر در آورده اند که مشروح کامل آن را می‌خوانید:

همان‌هايي که در سال 1388 در مقابل راي مردم ايستادند امروز به دنبال تحريف و وارونه جلوه‌دادن مسائل کشور هستند، براي نمونه، مديريت خود را عالي دانسته و ريشه تمام مشکلات کشور را آمريکا و تحريم مي دانند. در حالي که بيش از 70 درصد مشکلات کشور ريشه در بي‌عرضگي و فساد مديران اجرايي کشور دارد، مثلا:

الف. رسوب ميليون‌ها تن کالا و ارزاق مورد نياز مردم در گمرک که موجب گراني کالاها از جمله نهاده‌هاي دامي و تخم مرغ و مرغ شده ، چرا صورت گرفته و آيا ترخيص نکردن کالاها در گمرک ايران ربطي به آمريکا و تحريم‌ها دارد؟

ب. فاجعه بازار بورس و ضربه‌زدن به مردمي که سرمايه اندک خود را به بازار سرمايه آورده‌اند، آيا به مساله تحريم‌ها مربوط مي‌شود؟

ج. به اعتراف دولت وعده داده بود هرسال 900 هزار ساخته شود ولي مسکن مهر را مزخرف دانسته و 4ميليون و 200هزار واحد مسکوني وعده داده شده را نساخته است، که علاوه بر آرزوشدن مسکن براي مردم، موجب تعطيلي يا نيمه تعطيل شدن گسترده کارخانجات توليد سيمان، کاشي و سراميک و … شده و نيز بيکاري بسيار گسترده اي را به ارمغان آورده است، آيا نساختن مسکن به آمريکا مرتبط مي‌شود؟

د. واگذاري کارخانه‌هاي بزرگ به نورچشمي‌ها به ثمن بخس مانند کارخانه هفت تپه، هپکو، دشت مغان و … و ظلم گسترده به کارگران و بيکارکردن کارگران مظلوم، آيا اين حاتم‌بخشي بي ضابطه از بيت المال به تحريمها مرتبط است؟

ه. از بين‌بردن 18ميليارد دلار و 60 تن طلا در يک‌ماه، به آشوب کشاندن کشور در مساله بنزين، اداره کردن کشور در قرنطينه، فساد برادر رئيس جمهور، برادر معاون اول رئيس جمهور، دختر وزير، داماد وزير، مديران بانکها، تبعيض و فساد و رشوه در ادارات، و … آيا واقعا فکر مي کنيد به تحريمها مرتبط است؟

و. نساختن تعمدي پالايشگاه در کشور، بي‌اعتنايي و به خاک سياه نشاندن توليدکنندگان با واردات گسترده و بي‌رويه، بي‌اعتنايي و حمايت نکردن از کشاورزان و گندمکاران و صدها مسئله ديگر، آيا نياز به مذاکره با غرب و آمريکا دارد و به تحريمها مرتبط است؟

اگر مرد مذاکره‌ايد! بياييد با جوانان نخبه ما، با صنعتکاران ما، با توليدکنندگان ما، با کشاورزان ما، با ميوه کاران ما، با مخترعين ما و … مذاکره کنيد نه با اجنبي. حل مشکل کشور در دستان پرقدرت متخصصين و متدينين ملت ما است نه در سايه التماس از دشمنان ملت و اجنبي ها. از سراب فاصله بگيريد و واقع‌نگر شويد.

مواظب فتنه امروز يعني مساله تحريف باشيم. که تحريف پايه تحريم است و کارکرد تحريم در سايه تحريف است کشور ما نيازمند مدير انقلابي، سالم، غيراشرافي، کارامد و مردمي است که ان شاءالله با همت بلند اين ملت، تشکيل خواهد شد و ايران قوي را تحقق خواهد بخشيد.

ترامپ با اينکه برگزارکننده انتخابات آمريکا بوده و آن را فاسدترين انتخابات دانسته و مدعي تقلب گسترده در آن است به طرفداران مسلح خود دستور نداده است که به خيابانها بريزند و فتنه کنند اما سران فتنه در انتخابات سال 1388 بدون وجود هيچ مدرک معتبري، 8 ماه کشور را دچار آشوب‌هاي خياباني گسترده کرده و موجب قتل دهها انسان شده و خسارات زيادي به اموال عمومي وارد کردند. به نظر شما ترامپ که منافع کشورش را حفظ کرده است، خطرناکتر است يا دولت مدافع سران فتنه در ايران؟

نکته آخر اينکه دشمنان ما نيز بدانند که کشور ايران، مهد سلمان و سليماني است و مردم بزرگ اين سرزمين براي هميشه عزيز و شکست‌ناپذير خواهند بود انشاالله، زيرا خداوند هر ملتي را که به ياري خداوند و دينش بر همه دشمنانش پيروز خواهد کرد: ” وَ لَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ “.