پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سردار حاجی‌زاده:

سردار حاجی زاده گفت: عملیات وعده صادق، اگر تبدیل به عملیاتی جهانی در تراز انقلاب و ممتاز شد، مدیون عزیزان ما در وزارت امور خارجه و در راس آنان شهید امیرعبداللهیان بود.

منتشر شده در 7 تیر 1403

سردار حاجی زاده گفت: عملیات وعده صادق، اگر تبدیل به عملیاتی جهانی در تراز انقلاب و ممتاز شد، مدیون عزیزان ما در وزارت امور خارجه و در راس آنان شهید امیرعبداللهیان بود.

وی عنوان کرد: در گذشته ما می‌دیدیم واقعا، همه به هم می‌ریختند در دولت‌های قبلی و نگران می‌شدند و دیدید که گفتند با یک بمب، ایران را از بین می‌برند؛ هر چه به آنان می‌گفتیم که قبول نمی‌کردند که چنین توان و جراتی ندارند و چنین امکانی ندارند ولی شهید امیرعبداللهیان به قدرت نظامی کشور باور داشت.

این فرمانده گفت: در دولت گذشته، یک آزمایش موشکی، تبدیل می‌شد به یک بحران ملی، همه چیزمان به هم می‌ریخت و حالشان به هم می‌خورد و این یعنی، عملیات نظامی، توان نظامی، قدرت بازدارندگی را در پشتیبانی دیپلماسی نمی‌دیدند.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: پیش از انجام عملیات وعده صادق به شهید امیرعبداللهیان پیغام دادند که این حق شماست، یعنی هم آمریکایی‌ها نامه نوشتند هم اسرائیل از طریق ترکیه پیغام داد و گفت؛ حالا که می‌خواهید این کار را کنید خفیف انجام بدهید.

وی عنوان کرد: روز آخر هم از طریق وزیر خارجه یکی از کشور‌های عربی با شهید امیرعبداللهیان تماس گرفتند و ایشان هم با سردار سلامی تماس گرفت و گفت که این‌ها پیغام دادند که ما مساله آتش بس را حل می‌کنیم شما نزنید؛ اسرائیل این پیغام را داد. سردار سلامی هم پاسخ آنان را به شهید امیرعبداللهیان ارائه کرد و ایشان هم به درستی پیغام را منتقل کرد. گفته بود ما قطعا می‌زنیم ولی اگر شورای امنیت بیاید تضمین دهد که این صلح برقرار می‌شود ما خفیف می‌زنیم.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/174872

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی