ضرب و شتم چندباره معترضان در سرزمین‌های اشغالی توسط پلیس

به گزارش سرویس ترجمه جهت، شب گذشته «ساشا یارماکوو» پس از مجروح شدن از ناحیه سر توسط یک افسر مخفی پلیس رژیم صهیونیستی در جریان اعتراضات خیابانی، تحت مراقبت پزشکی قرار گرفت. «ساشا یارماکوو» معلم تاریخ ساکن سرزمین‌های اشغالی مانند هر شب دیگر در یک ماه گذشته، برای تظاهرات در مقابل محل اقامت نخست وزیر رژیم […]

ضرب و شتم چندباره معترضان در سرزمین‌های اشغالی توسط پلیس

به گزارش سرویس ترجمه جهت، شب گذشته «ساشا یارماکوو» پس از مجروح شدن از ناحیه سر توسط یک افسر مخفی پلیس رژیم صهیونیستی در جریان اعتراضات خیابانی، تحت مراقبت پزشکی قرار گرفت.

«ساشا یارماکوو» معلم تاریخ ساکن سرزمین‌های اشغالی مانند هر شب دیگر در یک ماه گذشته، برای تظاهرات در مقابل محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اورشلیم رفت.

ما این دفعه، او شب را در بیمارستان با مجروحیتی که پلیس رژیم صهیونیستی در هنگام تظاهرات به ناحیه سرش وارد ساخته بود، به پایان رساند.

اتفاقات این واقعه نشان‌ می‌دهد که «ساشا» در حال تظاهرات بود که ناگهان یکی از افسران مخفی پلیس رژیم صهیونیستی شروع به مشاجره با دوست او کرد.

به گفته «ساشا» او تحت فشار قرار گرفت و به کمک دوستش رفت و سپس پلیس مخفی با لگد او را مورد ضرب و شتم قرار داد و از ناحیه سر او را زخمی کرد.

ساشا را به بیمارستان «شَعَرِ تصادک» در شهر منتقل کردند و در آنجا با دیدن پلیسی که او را مجروح کرده بود، تعجب کرد. وی افزود پلیس مذکور شروع به تحقیقات از پرستاران کرده بود.