ساخت مستحکم سازمان مقاومت از پا نمی افتد/ تداوم حملات حزب الله به رژیم صهیونیستی علیرغم شهادت سید حسن نصرالله

شبکه سازی نیروهای مقاومت با شهادت سران آن از بین نمی‌رود و همچنان به راهشان ادامه می‌دهند و حملات رژیم صهیونیستی فقط زمان نابودی خودش را جلو می‌اندازد.

ساخت مستحکم سازمان مقاومت از پا نمی افتد/ تداوم حملات حزب الله به رژیم صهیونیستی علیرغم شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش جهت پرس؛ عطیه فکری _ جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد شنبه به مناطقی در ضاحیه جنوبی بیروت حمله کردند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی عصر جمعه چند ساختمان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار داده بود. در پی این حمله تاکنون ۶ نفر شهید و ۹۱ نفر دیگر مجروح شده‌اند. علاوه بر این ظهر امروز حزب الله لبنان در بیانیه رسمی شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان را تایید کرد.
منابع رسانه‌ای در واکنش به حملات ددمنشانه امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان، از موج جدید حملات موشکی از خاک لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی و شنیده‌شدن صدای انفجارهای متوالی در «صفد» و اطراف آن خبر دادند. این موضوع نشان میدهد که سازمان مقاومت و حزب الله تحت هیچ شرایطی متاثر از شخص و متکی به یک نفر نیست و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

موضوعی که رهبر معظم انقلاب هم در پیام صبح امروزشان به آن اشاره کردند، ایشان فرمودند: کشتار مردم بی‌دفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هار صهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ی یک ساله‌ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دستجمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد.

همزمان با فعال شدن آژیر هشدار در الجلیل شمالی، شبکه ۱۲ عبری از اصابت ۴ موشک در شهر اشغالی صفد و حومه آن در منطقه اشغالی الجلیل شمالی در پی حملات موشکی و راکتی از خاک لبنان خبر داد.

این شبکه در ادامه سانسور شدید خبری مدعی شد که یک ساختمان در شهر صفد مورد اصابت حملات موشکی حزب الله قرار گرفته و چهار موشک نیز در حومه آن به نقاطی اصابت کرده است.

در همین راستا، المیادین از به صدا درآمدن آژیر هشدار در «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی همزمان با موشکباران گسترده از سمت لبنان خبر داد.

از سوی دیگر، پایگاه عبری واللا از آماده باش و تشدید تدابیر امنیتی و افرایش آماده باش در یگان‌های هوایی و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در هراس از پاسخ محور مقاومت خبر داد.

در واکنش به حملات امروز ارتش متجاوز صهیونیستی به ضاحیه جنوبی که به شهید و زخمی شده ده‌ها غیرنظامی انجامید، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای موشکباران منطقه الصفد در الجلیل شمالی را تایید کرد.

در بیانیه حزب آمده است که در پاسخ به بمباران وحشیانه شهرها، روستاها و غیرنظامیان از سوی رژیم صهیونیستی و در دفاع از لبنان و مردم و حمایت از ملت فلسطین و مقاومتش شهر صفد را با انبوهی موشک هدف قرار دادیم.

حزب الله لبنان در بیانیه سوم خود از عملیات موشکباران موفقیت آمیز خود در حمله به یک شهرک دیگر در منطقه اشغالی الجلیل أعلی خبر داد.

در این بیاینیه آمده است که رزمندگان مقاومت لبنان در حمایت از مردم پایدار غزه و در پشتیبانی از مقاومت شریف و قهرمان آن و در دفاع از لبنان و مردم آن، نیز در پاسخ به حملات بی امان این رژیم به شهرک‌ها، روستاها و غیرنظامیان در لبنان امروز جمعه مورخه ۲۷/‏۰۹/‏۲۰۲۴‬ شهرک اشغالی کرمئیل را با انبوهی موشک هدف قرار دادیم.

کاربران فضای مجازی چه واکنشی به این حملات وحشیانه نشان دادند؟

کاربران فضای مجازی کلیپ های مربوط به آثار ویرانی‌های برجای مانده از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را منتشر کردند. این حملات طی ساعات گذشته و صبح امروز انجام شده و ده ها ساختمان مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده است.

فیلم ارتش اسرائیل از بمباران ضاحیه بیروت

حمله مجدد اسرائیل به بیروت

فعالان رسانه‌ای از شب گذشته تحلیل خود از شرایط منطقه و اهداف شوم رژیم صهیونیستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. برخی معتقدند هدف اسرائیل حذف سیدحسن نصرالله است تا ایران را وادار کند برای انتقام وارد سخت و فرسایشی شود، برخی دیگر مخالف این نظر بودند و اسرائیل را فقط یک رژیم جعلی شکست خورده می‌دانستند که چاره‌ای جز حملات وحشیانه برای بقای خود ندارد و هر چه بیشتر خون بریزد بیشتر در باتلاق نابودی فرو می‌رود.

برخی دیگر خاطره جنگ 33 روزه را زنده کردند که شرایط بحرانی‌تر بود ولی ایران مستقیم دخالت نکرد پس نباید توقع داشت ایران به قصد انتقام جویی خودش مستقیم وارد عمل شود، در عین حال همچنان ساز مخالف می‌زدند که تحت هر شرایطی ایران باید مستقیم وارد میدان شود چراکه چندین سردار ایرانی هم در این حملات به شهات رسیده‌اند.

مسئله‌ای که باید به آن توجه داشت حفظ روحیه و اعتماد به سران نظامی کشور است صرفا به این دلیل که اشراف اطلاعاتی بالاتری دارند و مردم عادی نباید اسیر احساسات زودگذر شوند و در دام خواسته‌ها و عملیات‌های روانی دشمن بیفتند. کاربران باید محتاطانه‌تر در فضای مجازی اظهار نظر کنند تا نیروهای سایبری رژیم صهیونیستی تصور نکنند توانستند ذهنیت مردم ایران را نسبت به نیروهای امنیتی و نظامی خود مخدوش کنند، مردم همیشه و در همه حال به مقام معظم رهبری و سران نظامی اعتماد کامل دارند.