در گزارش جهت پرس بخوانید

رژیم کودک‌کش آرزوی دولت_ملت بودن را به گور می‌برد/اسرائیل یک باند جنایتکار و قاتل است

رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ چهاردهم نسبت به حملات اخیر صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند و گفتند: رژیم صهیونیستی یک دولت نیست؛ یک باند جنایت کار و یک باند قاتل و یک باند تروریست اند.

رژیم کودک‌کش آرزوی دولت_ملت بودن را به گور می‌برد/اسرائیل یک باند جنایتکار و قاتل است

به گزارش جهت پرس؛ عطیه فکری _ مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان از جانب رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد و با تنفیذ این حکم نهمین رئیس جمهور کشورمان سکان دولت چهاردهم را به دست گرفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در بخشی از بیاناتشان در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری پزشکیان، مساله غزه را یک مساله جهانی برشمردند و فرمودند: فلسطین یک روز صرفا مساله کشورهای جهان اسلام بود اما امروز یک مساله عمومی و جهانی است و به داخل کنگره آمریکا، سازمان ملل، المپیک و همه عرصه ها کشیده شده است.

ایشان با استناد به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، آن را یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست خواندند و گفتند: این رژیم یک دولت نیست بلکه زشت ترین چهره یک باند جنایتکار را به جهانیان نشان داده و نصاب جدیدی در تاریخ جنایت های بشری به وجود آورده است.

رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود و دشمن صهیونیستی با همه کمک‌هایی که به آنان می‌شود، نتوانسته مقاومت را بر زمین بزند و خاطر نشان کردند: حماس باقدرت کامل ایستادگی کرده و با آنان کاری نمی‌توانند کنند و بر سر کودکان بمب می‌ریزند. باید یک فکر جدی برای این موضوع کرد. کنگره آمریکا چند روز پیش ننگ بزرگی را متحمل شد که پای صحبت‌های این جنایتکار نشست.

راه اندازی کمپین #باند_جنایتکار  در فضای مجازی

فعالان رسانه‌ای بعد از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری پزشکیان نسبت به اظهارات ایشان درباره رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند. کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان رسانه‌ای با راه‌اندازی کمپین #باند_جنایتکار پست‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی از حملات وحشیانه اشغالگران و مورد نفرت عمومی بودن صهیونیست‌ها منتشر کردند تا ماجرای وضعیت اسفناک غزه و نسل کشی وحشیانه از یاد مردم نرود و همچون سایر مردم جهان فعالانه از کودکان مظلوم غزه حمایت کنند.

این کمپین‌ها که در اعتراض به غاصبان مطرح می‌شود یکی از فواید آن اینست که به صهیونیست‌ها می‌فهماند، هیچ وقت نمی‌تواند مانند سایر مردم جهان از یک دولت ملت واحد برخوردار باشد و هر چقدر که بیشتر خون مظلومین جهان ریخته شود، دنیا هوشیارتر و بیدارتر می‌شود.

کُلُّ یومٍ عاشورا و کُلُّ أَرضٍ کربلا/ سرگرم المپیک پاریس نشوید! + تصاویر