روحانی توزیع کالا را از احمدی نژاد و موسوی یاد بگیرد / اگر روحانی زمان جنگ بود، هیچ پروژه خودکفایی راه نمی‌افتاد

به گزارش جهت، عزت ا… ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما که این روزها سودای ریاست جمهوری دارد در گفتگو با یکی از روزنامه‌های کشور به تشریح دیدگاه های خود پرداخته است که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید. هر وزیری در این هشت سال، هشت بار با روحانی صحبت کرده، سوابق مبارزاتی‌اش کامل شده است! […]

روحانی توزیع کالا را از احمدی نژاد و موسوی یاد بگیرد / اگر روحانی زمان جنگ بود، هیچ پروژه خودکفایی راه نمی‌افتاد

به گزارش جهت، عزت ا… ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما که این روزها سودای ریاست جمهوری دارد در گفتگو با یکی از روزنامه‌های کشور به تشریح دیدگاه های خود پرداخته است که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.

هر وزیری در این هشت سال، هشت بار با روحانی صحبت کرده، سوابق مبارزاتی‌اش کامل شده است!

اقای خاتمی در طول همکاری ما بسیار راضی بودند و از من تعریف کردند. اما آقای روحانی کار نمی کند. صبح تا شب در تلویزیون است، تابه حال هیچ وقت سابقه نداشته مثلاً هیئت دولت را زنده پخش کنند. من هیچ وقت این کار را نکردم اما شما الان این را نگاه کنید. از بس ایشان مدیریت شان ریموتی است من گفتم هر کسی یک بار با آقای روحانی تماس بگیرد، جزئی از سوابق مبارزاتی خواهد بود . این غلو نیست، اگر یک وزیری در طول این هشت سال هشت بار با آقای روحانی صحبت کرد، سوابق مبارزاتی اش تکمیل است. حالا شما با آقای احمدی نژاد مقایسه کنید .آقای احمدی نژاد کار می کرد حالا اگر این تکه از من را پخش کنید همه می گویند دوباره ضرغامی از احمدی نژاد تعریف می کند اما احمدی نژاد می دوید، از این روستا به آن روستا، ما عقب می ماندیم ،چه بگویم دروغ بگویم؟ انتقادهای من به آقای احمدی نژاد سر جای خودش است .

ماجرای سرقت فیلم های آرشیوی صداوسیما

یک خبری را شخصی از قول یک فردی در وزارت اطلاعات مطرح کرد که یک کارمند صداوسیما از کشور خارج می شده و یک فلش حاوی یک سری از فیلم های آرشیو همراهش بوده است و بعد او را گرفتند، فلش را ضبط و برخورد کردند و تمام شد، این کل خبر است و با فضاسازی که انجام شد کاملاً متفاوت بود. من گفتم همین الان وزارت اطلاعات بیاید اعلام کند چون اولین بار آقای آشنا این موضوع را مطرح کرد و کار خوبی نبود. کمی هم من از آقای آشنا بعید می دانستم که این طور کار کنند. بعدها به نحوی توجیه کردند یعنی همین حرف ها را چون ما با ایشان رفیق هستیم به ایشان گفتم و توجیهاتی داشتند . من همان موقع گفتم وزارت اطلاعات که متخصص این کار است البته در این دولت فرض بر این است که همه امنیتی هستند به جز وزیر اطلاعات ، اما وزیر اطلاعات اگر امنیتی نیست، مجموعه آن ها که امنیتی است . بیایند توضیح بدهند که این را از چه کسی گرفتند؟ کدام کشور رفته؟ که البته همه این ها خلاف بود، اگر هم باشد در حد یک تخلف بوده است.

اگر روحانی زمان جنگ بود، هیچ پروژه خودکفایی راه نمی‌افتاد

من بارها گفته ام اگر آقای روحانی زمان جنگ بود، یک پروژه خودکفایی جنگ راه نمی افتاد. من به عنوان کسی که از فعالان پروژه های صنایع خودکفایی بودم و اولین پروژه تولید انبوه موشکی را راه اندازی کردم به شما می گویم، همین پیام رسان نشان داد که آقای روحانی اصولاً اهل این نیست که یک پروژه بزرگ ملی را پشتیبانی کند ولی آقای احمدی نژاد بود.

دخالت برادر روحانی در عزل و نصب سفرا
یک برادری نقل می کرد از دوستان وزارت خارجه که مسئولیت داشت ،می گفت اول این دولت، حالا می توانند آقای ظریف تکذیب کنند، می گفت لیست سفیران را برای همه جای دنیا نوشتیم و این لیست به دفتر رئیس جمهور رفت، برای این که تاییدشود . آقای حسین فریدون این لیست را گرفت و تمام آن را زیر و رو کرد و گفت قبول نیست ، یعنی یک فرد تمام محاسبات وزارت خارجه را کنار گذاشت.

روحانی توزیع کالا را از احمدی نژاد و موسوی یاد بگیرد
در اولویت های مسائل اقتصادی برای من امنیت غذایی مهم ترین است ، امنیت غذایی یعنی این که مردم زنده بمانند و بتوانند به یک سبد حداقل نیازهای اقلام اساسی دسترسی داشته باشند. البته طوری طراحی می شود که مردم خیال شان راحت باشد. گوشت و مرغ و روغن و برنج و 10 تا 11 قلم اساسی برای آن ها فراهم است.

چند وقت پیش گفتم توزیع را یا از مهندس موسوی یاد بگیرید در دوران هشت سال دفاع مقدس یا از آقای احمدی نژاد در دولت قبل . توزیع یک راه دارد. من اگر می گویم سبد کالا، به این معنا نیست که در خانه ها را بزنیم و سبد کالا بدهیم یا یک جایی صف ببندند .