پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فعال اصلاح طلب:

صداهای مختلفی از درون جریان اصلاح‌طلب در قبال انتخابات شنیده می‌شود. بخشی از این جریان طرفدار تحریم انتخابات است، بخشی دیگر از مشارکت مشروط سخن می‌گوید و بخشی دیگر قائل به حضور در انتخابات است.

منتشر شده در 1 خرداد 1402
در سرویس

حسن رسولی،‌ فعال اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه صبح نو درباره حضور برخی اشخاص در انتخابات مجلس نظراتی ارائه داده است که آنچه می خوانید خلاصه ای از نظرات اوست.

*من اصلا تحریم نمی‌کنم، تحریم را براندازی می‌دانم، ما در انتخابات اخیر ۱۴۰۰، انتخابات ریاست‌جمهوری داشتیم و در شوراها، لیست داشتیم با علم اینکه می‌بازیم، اصلا تحریم نکردیم.

*اگر جریان میانه با آن وسعتی که آرزو می‌کنیم شکل بگیرد، آن وقت یک تکلیف ملی از ناحیه جریان میانه باشد، بعید می‌دانم آقای لاریجانی یا آقای ناطق و جهانگیری نیایند.

*آقای قالیباف درک واقعه‌بینانه‌تری نسبت به دولت از مسائل اجرایی کشور دارند. ادبیات گفتاری اعضای دولت  بیانگر آن است که درک کاملی از پیچیدگی‌های اداره امور کشور ندارند.

*فکر می‌کنم در فضای واقعی همچنان آقای خاتمی نخ تسبیح انسجام جریان اصلاحات است.

*آقای روحانی در دوره دوم لطمه وحشتناکی به اعتبار اجتماعی‌‌اش زد، اصلاح‌طلبان را که نابود و خودش را هم بی‌اعتبار کرد. فردا آقای روحانی با همین تضاد می‌خواهد نامزد مجلس شود، چه کسی طرف او می‌آید؟  آقای جهانگیری آمادگی دارد فدای حسن روحانی شود با این حرف‌هایی که می‌زند؟

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/6470

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی