در جهت پرس بخوانید

رضا کیانیان غلام حلقه به گوش غرب؟

رضا کیانیان که در ایام مهم کشور سکوت کرده بود حالا در روزهای پر جنب و جوش انتخابات با بازی در زمین دشمن و انتشار تصاویری از سعید جلیلی حاشیه سیاسی جدیدی رابرای خود به راه انداخته است.

رضا کیانیان غلام حلقه به گوش غرب؟

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ روز گذشته رضا کیانیان، تصاویری را از سعید جلیلی کاندید انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد که باعث ایجاد ناراحتی در بین مردم ایران شد.

وی با انتشار این کاریکاتور سعی در به سخره گرفتن آقای جلیلی و کم شدن حامی وی را داشت که با اتحاد بیشتر مردم این هدف او به نتیجه نرسید. آقای کیانیان و بسیاری از سلبریتی‌های دیگر کشور در زمان حیاطی  مهم کشور و در رخدادهای سرافرازانه کشور مانند تولید برخی داروها و برخی افتخارات ایران سیاست سکوت را در پیش میگیرند.

گویا بازی کردن در زمین بازی دشمن برای آنها لذت بخش‌تر از حمایت کشورشان است.

بازداشت کیانیان

ابوالقاسم طالبی، کارگردان ایران در صفحه شخصی خود در نرم‌افزار ایکس در خصوص برخورد با سلبریتی‌هایی که به راحتی بی حرمتی می‌کنند و بر روی ذهن‌های مردم تاثیر گذار هستند نوشت:

جناب آقای اژه‌ای یکی از تروریست‌های پیکاری در مشهد که نمی‌دانم چه همکاری مهمی کرده، طی ماه‌هایی که در زندان بوده بعد از ۳۵سال مجددا دلش می‌خواهد به نحو دیگری نیروهای انقلاب اسلامی را ترور کند. آیا این توان در شما هست پرونده ایشان را به یک قاضی عادل بسپارید؟ تا معلوم شود ایشان توبه کرده، دوباره تروریست شده یا اساسا توبه نکرده و به گفته خودش توسط باند منتظری از اعدام رهایی یافته است.

ما یک جبهه هستیم

وحید یامین پور با انتشار عکسی از صفحات حامیان قالیباف در دفاع از آقای جلیلی در صفحه ایکس خود نوشت: ما همه یک جبهه هستیم

بازی در زمین دشمن؟

رضا کیانیان در زمانی که شبکه های معاند با هدف تحریم جشنواره فجر سعی در ضربه زدن به ایران داشتن در مصاحبه‌ای گفته بود:

مـن جشنواره فیلم فجـر را تحریم نمی‌کنم و معتقـدم بایـد بگـذارم کسـانی کـه به جشـنواره اعتقــاد دارند، آن را برگزار کنند. برخی نمی‌توانند مخالف خــود را تحمل کنند ولــی مــن می‌توانم مخالــف خــود را تحمل کنم. حتی اگر در قدرت باشم هـم می‌توانم مخالـف خـود را تحمل کنم.»
رضا کیانیان سال 94 برای انتخابات مجلس از حامیان لیست امید بود. لیست امید گروه اصلاح طلبان به سرلیستی عارف و حمایت خاتمی با شعار «تکرار می کنیم» بود.

وی در مصاحبه با اعتماد برای سینما و شرایط ایران حرف‌های ضد اخلاقی را بیان می‌کند که در آن را مسئولین را نادان به امور بازیگری میداند.

این حمایت ها در زمانی بود که کیانیان میدانست در زمان وزارت ارشاد بودن خاتمی ویدیو در خانه ‌ها ممنوع بود. در آن زمانی که تاجزاده معاون وی بود.  ویدیو در دهه 70 زمانی که لاریجانی وزیر ارشاد بود آزاد شد.

آقای کیانیان که معتقد به آزادی بیان است فراموش کرده دولت کسی که حامیشان بود (خاتمی)  بر سرکار آمده و ویدئو را داخل کشور ممنوع کرد؟

ابولقاسم طالبی در برنامه جهان آرا از ماهیت سیاسی کیانیان پرده برداشت  و خطاب به وی گفت:
شما عضو گروهکی بودید که بخاطر ریش آدم می‌کشتند.

رضا کیانان که با انتشار این طرح از آقای جلیلی نشان میدهد که با ایشان ایران به بن بست فکری خواهد رسید آیا به افکار و روش خود نگاهی انداخته است؟

بن‌بست فکری جایی است که تا نظر مخالفی گرفتید، محکم روی میز بکوبید و تهدید به خروج از جلسه کنید! بن‌بست فکری جایی هست که مراسم تشییع مرحوم ناصر طهماسب را تحریم کنی و بنویسید «ارزشش را داشت؟!»، چون مثل شما فکر نمی‌کرد!

کیانیان غلط کرد

بعد از این اتفاق اهالی رسانه با هشتک کیانیان غلط کرد مطالبی را در خصوص وی منتشر کردند و از قوه قضاییه خواهان برخورد با وی شدند.

مغزهای زنگ زده

برخی افراد با انتشار تصویری از رضا کیانیان ذهن و قلم وی را در اختیار دشمن دانسته و تفکرات وی را نشات گرفته از ذهن کوچک زنگ زده‌ای میداند که فقط برای منافع خود و چشم امید به غرب حاضر هستند آینده کشور خود را به نابودی بکشند.