راز حفظه الله رهبری برای پزشکیان افشا شد

بی‌شک شرایط شهادت ناگهانی رئیس جمهور و نیمه‌کار ماندن دولت سیزدهم و تحولات عجیب و بی نظیر منطقه کار هر دولتی را سخت می‌کرد؛ عمده جریان‌ها تصور نمی‌کردند این قدر زود قدرت جابه جا شود و امادگی پذیرش رو نداشتنش، پزشکیان جای خود! اما آنچه طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد و هر کس و ناکسی به مسعود پزشکیان حمله کرد؛ راز جمله رهبری درباره پزشکیان را هویدا کرد.

راز حفظه الله رهبری برای پزشکیان افشا شد

مهدی پناهی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در یاداشتی اینستاگرامی با اشاره وقایع ۲۴ ساعت اخیر حول کابینه و تیم دولت چهاردهم نوشت: با استعفا ظریف از معاونت پزشکیان، موجی از هجمه‌ها به سمت مسعود پزشکیان رئیس جمهور چهاردهم روانه شد که حکایت از یک هماهنگی مشترک داشت؛ با رمز صدای بی صدایان! دیکتاتوری اقلیت علیه اکثریت و عقلانیت.

نمی‌توان انکار کرد که دولت مسعود پزشکیان، جز استثنائات جمهوری اسلامی‌ است؛ همه رئوسای جمهور گذشته یا نامزدهای آن، دارای یک عقبه و تشکیلات جریانی یا سیستمی بودند.
از هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی، رئیسی تا قالیباف و جلیلی.
همین عقبه و تشکیلات و ویژگی‌های دیگر باعث می‌شد که مخالفان و سهم‌خواهان حداقل ظاهر قضیه را حفظ کنند و از روز اول شمشیر را از رو نکشند

خاطرمان نمی‌رود بعد از پیروزی شهید رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ اولین گروهی که برای بیعت به دیدار ایشان رفتند، رسانه‌های اصلاح‌طلب بودند اما این بار از همان اول را شمشیر را از رو علیه پزشکیان بستند؛ آن‌هم نه توسط رسانه‌های جریان دار بلکه پروژه گیران توییتری و ادمین‌های تلگرامی که این روزها خودشان را فعال رسانه‌ای و سیاستمدار جا می‌زنند.

هرچند مشی مسعود پزشکیان واقعا مردمی بودن و عدم قدرت طلبی است اما این مشی باعث سو استفاده و برخورد دور از شان افراد با وی شده است، حتی توییتری‌ها و ادمین‌های فجازی! (رجوع کنید به شیوه حضور برخی چهره‌ها و صحبت‌های مطرح شده شان در دیدار روز خبرنگار با رئیس‌جمهور)

اگر ماه عسل همه دولت‌ها در دور دوم تمام می‌شد، ماه عسل پزشکیان نه تنها همان روزهای اول تمام شد بلکه شاهد حملات ناجوانمردانه به وی از سوی اطرافیان و افراد به ظاهر رای جمع کن وی است.
بی‌شک شرایط شهادت ناگهانی رئیس جمهور و نیمه‌کار ماندن دولت سیزدهم و تحولات عجیب و بی نظیر منطقه کار هر دولتی را سخت می‌کرد؛ عمده جریان‌ها تصور نمی‌کردند این قدر زود قدرت جابه جا شود و امادگی پذیرش رو نداشتنش، پزشکیان جای خود!
اما آنچه طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد و هر کس و ناکسی به مسعود پزشکیان حمله کرد؛ راز جمله رهبری درباره پزشکیان را هویدا کرد. حفظه الله!
خدا مسعود را از دشمنان دوست‌نما و سهم‌خواهان و افراطی‌ها حفظ کند …
با این عینک، کمک به پزشکیان واجب نیست…؟