تنش کلامی بین فرماندهان نظامی

رئيس ستاد ارتش اسراییل: برنامه‌های‌مان را برای حمله به ایران سرعت داده‌‌ایم / فرمانده‌کل ارتش ایران: اسراییلی‌ها سرعت زوال عمرشان را حس کرده‌اند

فرمانده کل ارتش در پاسخ به یاوه‌گویی‌های مقامات رژیم صهیونیستی گفت: به نظر می‌رسد سردمداران این رژیم سرعت زوال عمر خود را احساس کرده‌اند و شاید بخواهند از ترس مرگ خودکشی کنند.

رئيس ستاد ارتش اسراییل: برنامه‌های‌مان را برای حمله به ایران سرعت داده‌‌ایم / فرمانده‌کل ارتش ایران: اسراییلی‌ها سرعت زوال عمرشان را حس کرده‌اند

آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در گفت‌وگویی گفت که این رژیم آمادگی برای اقدام علیه برنامه هسته ای ایران را  «تا حد زیادی سرعت بخشیده است». 

کوخاوی نیز گفت: افزایش قابل توجه بودجه دفاعی که اخیرا با آن موافقت شده، به همین منظور بوده است.

 این کاری بسیار پیچیده تر است، به اطلاعاتی بیشتر، توان عملیاتی بیشتر و تسلیحات بیشتر نیاز دارد. ما در زمینه تمامی این ها کار می کنیم. 

او در ادامه بیان کرد که هدف فعلی ارتش این این رژیم  «به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه، با تاکید بر سوریه است اما این عملیات ها در خاورمیانه اتفاق می افتند. در نتیجه، علیه حماس و علیه حزب الله هم هستند. 

فرمانده کل نیروهای ارتش اسرائیل مدعی شد که حملات اسرائیل و دیگر عملیات ها «تا حد زیادی حضور و تسلیحات ایران را در میدان های شمالی کاهش داده است» و ارتش اسرائیل  در از هم گسیختن «مسیرهای قاچاق حزب‌الله، حماس و ایران در تمامی مناطق بسیار فعال بوده است». 

کوخاوی همچنین گفت: عمق فعالیت ارتش اسرائیل بیشتر شده، به صورت ۳۶۰ درجه در سراسر منطقه فعالیت می کند. منتظر از راه رسیدن خطر نمی ماند، آماده می شود، با آن مواج می شود، آن را خنثی و ریشه کن می کند. 

واکنش مقام عالی ارتش ایران
سرلشکر موسوی ظهر امروز در جمع فرماندهان در پاسخ به یاوه‌ گویی‌های سران و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی گفت: به نظر می‌رسد سردمداران رژیم صهیونیستی سرعت زوال عمر خود را احساس کرده‌اند و شاید بخواهند از ترس مرگ خودکشی کنند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: آن‌ها آسیب‌پذیری‌های زیادی دارند و از گذشته شکست‌های سنگین و متعددی را تجربه کرده‌اند.