داعش و منافقین در جنایات و عملکرد تشکیلاتی یکسان هستند

به گزارش جهت، جای ‌جای تاریخ ابتدای انقلاب اسلامی آکنده از جنایات و اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق علیه مردم ایران و پیگیری جنگ روانی برای تغییر جایگاه جلاد و مقتول و سرپوش گذاشتن بر جنایات تروریستی آن است. چنانکه در همین باره اخیراً نیز دادگاهی در بلژیک به اتهام زنی علیه نظام جمهوری اسلامی […]

داعش و منافقین در جنایات و عملکرد تشکیلاتی یکسان هستند

به گزارش جهت، جای ‌جای تاریخ ابتدای انقلاب اسلامی آکنده از جنایات و اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق علیه مردم ایران و پیگیری جنگ روانی برای تغییر جایگاه جلاد و مقتول و سرپوش گذاشتن بر جنایات تروریستی آن است. چنانکه در همین باره اخیراً نیز دادگاهی در بلژیک به اتهام زنی علیه نظام جمهوری اسلامی و دیپلمات کشورمان پرداخت که در نتیجه آن اسدالله اسدی دبیر سوم سفارت ایران در وین به ۲۰ سال حبس محکوم شد.

درواقع، دادگاه بلژیکی حکم علیه اسدالله اسدی را که به اتهام تلاش برای بمب‌گذاری در مراسم سالانه سازمان مجاهدین خلق در پاریس بازداشت‌شده بود، صادر کرد. از سوی دیگر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز در واکنش توییتری دراین‌باره نوشت: «چقدر تعجب ‌برانگیز است که هم‌زمان با سفر ما (هیئت ایرانی) به همراه رئیس‌جمهوری ایران به اروپا، عملیات ادعایی ایران مطرح و یک نفر بازداشت‌شده است. ایران به‌ صراحت خشونت و تروریسم را در همه‌جا محکوم می‌کند و آماده است تا به تمام نگرانی‌ها در این زمینه پاسخ دهد.»

اما با این ‌حال باید گفت از عجایب روزگار و از دیگر نشانه‌های بارز بی‌نهایت بودن مرز دشمنی سازمان مجاهدین خلق با نظام جمهوری اسلامی ایران این است که در پرونده این دیپلمات ایرانی، سازمان مجاهدین خلق نیز یکی از شاکیان اسدی است و او را به تلاش برای ترور محکوم کرده و طرح ترور را به شورای عالی امنیت ملی ایران نسبت داده است.

رجوی بیشترین ترورها را رقم زد
در همین رابطه، مسعود خدابنده عضو سابق سازمان مجاهدین خلق و نیز مدیرعامل انجمن نجات در گفت‌ و گو با خبرنگار جهت پیرامون جنایات تروریستی منافقین علیه مردم ایران و عوض کردن جای جلاد و قاتل توسط این سازمان تروریستی، اظهار داشت: عوض شدن جای جلاد و قربانی در موضوع مجاهدین خلق و در مورد جمهوری اسلامی بارها رخ‌داده است. یک نمونه، دستگیری سعادتی بعد از انقلاب اسلامی است که مخفیانه اسناد و مدارک سری دادستانی را در ازای دریافت سلاح و تجهیزات جاسوسی در اختیار شوروی سابق قرار داده بود. در همه جای دنیا حکم چنین کاری اعدام است اما علیرغم آن سازمان با  تبلیغات و جنجال ‌آفرینی طلبکار شد که مظلوم واقع ‌شده است و ما واقعاً تصور می‌کردیم مجاهدین خلق و سعادتی مظلوم واقع ‌شده‌اند.

مسعود خدابنده ادامه داد: با اینکه در کشورهایی که در قوانین خود مجازات اعدام ندارند اما یک استثنا قائل‌اند و آن ‌هم همکاری با دشمن در حال جنگ است که برای آن بی‌درنگ حکم اعدام صادر می‌کنند. رجوی بالاترین خیانت ملی را انجام داد و بیشترین ترورها را رقم زد، با تمامی دشمنان ایران و مردم آن همکاری کرد و سازمان منافقین نیز همچنان در موضع طلبکار نشسته است. وقاحت، دریدگی و دروغ‌گویی خصوصیت بارز مسعود رجوی است.

عضو سابق سازمان مجاهدین خلق تأکید کرد: در رسانه‌ها و تاریخ ما در خصوص مجاهدین خلق و خصوصاً شخص مسعود رجوی به‌هیچ‌عنوان تصویر درستی ترسیم نشده است. بهتر است بگویم هنوز مسعود رجوی به‌درستی شناخته‌نشده و در این رابطه به بهانه اینکه این‌ها عددی نیستند و نباید بیش‌ازاندازه به آن‌ها بها داد به فرقه تروریستی رجوی پرداخته نمی‌شود.

مدیرعامل انجمن حقوق بشری نجات گفت: واقعیت این است که موضوع ظهور و سقوط فرقه رجوی در ایران یک تجربه خون‌بار با بهای گزاف انسانی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای ملت است که جا دارد بیش از این‌ها به آن پرداخته شود. حتی تصورات اشتباه بسیاری در خصوص این فرقه وجود دارد که در رسانه‌ها شاهد آن هستم و این حاکی از این است که کمترین شناخت در خصوص آن‌ها وجود ندارد. این سازمان می‌تواند موضوع تحقیق چندین تز دکترا باشد و تجارب آن به جهانیان منتقل گردد.

خدابنده بیان کرد: من در چندین مصاحبه در خصوص تشابهات فرقه رجوی با داعش صحبت کردم. حقیقتاً گروهک داعش و فرقه رجوی، چه در موضوع جذب و حفظ و کنترل نیرو و چه در زمینه عملکردهای نظامی و سیاسی و تشکیلاتی و حتی مذهبی دقیقاً شبیه به هم عمل می‌کنند.