پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیسی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره):

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما باید در عمل و اقدام، پایبند اندیشه‌های امام باشیم، گفت: نگاه امام به مردم تشریفاتی و سیاسی نبود.

منتشر شده در 4 شهریور 1400
در سرویس

آیت الله رئیسی رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح  امروز همزمان با هفته دولت و در نخستین روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت، با حضور در حرم مطهرامام راحل با آرمان های رهبرفقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در این مراسم که حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و یادگار امام را گرامی داشتند.

آقای رئیسی به همراه کابینه سیزدهمین همچنین  با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی  با بیان اینکه ما باید در عمل و اقدام پایبند اندیشه های امام باشیم، اظهار داشت: نگاه امام به مردم نگاهِ تشریفاتی و نگاهِ سیاسی که سیاستمداران به صورت متداول در عالم مطرح می‌کنند نبود و اگر می‌فرمود میزان رای ملت است این را باور داشت.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/97963

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی