پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه اعلام کرد: حمید نوری که از سال ۹۸ در سوئد در بازداشت غیر قانونی به سر می‌برد، آزاد و تا ساعاتی دیگر به کشور بازخواهد گشت.

منتشر شده در 26 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در توییتی خبری خوش را به مردم ایران اطلاع رسانی کرد. وی در توییت خود نوشت: حمید نوری که از سال ۹۸ در سوئد در بازداشت غیر قانونی به سر می‌برد، آزاد و تا ساعاتی دیگر به کشور بازخواهد گشت.

او این آزادی و  موفقیت را مرهون تلاش همکارانم در قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، وزارت خارجه، به خصوص برادر شهیدم، دکتر امیر عبدالهیان است.

تلاش و پیگیری برای آزادی حمید نوری در دولت شهید رئیسی و مذاکرات شهید امیرعبداللهیان و کمک قوه قضاییه اکنون به ثمر رسیده. کاربرا فضای مجازی با یاد آوری اینکه ما تا مدت ها شاهد به ثمر نشستن تلاش های دولت آقای رئیسی خواهیم بود در صفحات خود قدردان رئیس جمهور شهید خود بودند.

 

این آزادی باعث خوشحالی و آسودگی خیال خانواده وی شد که در این مدت از حکم ناعادلانه دادگاه سوئد نگران حال حمید نوری بودند.

اما این اتفاق برای کل ایران خبری خوش بود برای براندازان و افرادی که چشم انتظار ضربه زدن به ایران بودند خبر خوشایندی نبود. اینکه با نبود دیپلماسی قوی ایران بازهم اثرات آن برای سربلندی ایران به جا مانده  بود برخی از خارج نشینان و حامیان براندازان ایران را عصبی کرده بود. براندازان در توییت های خود در واکنش به اقدام سوئد نوشتند:

هنوز مانده است تا دست‌آوردهای بیشتری از دولت آقای رئیسی و عزت دیپلماسی خارجی که امیرعبئاللهیان برای ایران به ارمغان آورده است رو نمایی شود. در این جشن پیروزی آزادی جایشان خالی است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173044

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی