پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرویز امینی:

یک تحلیلگر و استاد دانشگاه گفت: اعلام حمایت روحانی از پزشکیان به تثبیت بیشتر پزشکیان به عنوان تداوم دولت روحانی منجر می‌شود در حالیکه پزشکیان از قبول این مسئله در مناظرات دوری می‌کرد و به هیچ شکلی حاضر نبود زیر چنین عنوانی تعریف بشود.

منتشر شده در 8 تیر 1403
در سرویس

پرویز امینی، استاد دانشگاه در گفتگویی با اشاره به عنوان دولت سوم روحانی گفت:  مسئله (اعلام حمایت روحانی از پزشکیان) از دو جهت به کمپین انتخاباتی پزشکیان آسیب می‌زند. یک: به تثبیت بیشتر پزشکیان به عنوان تداوم دولت روحانی منجر می‌شود در حالیکه پزشکیان از قبول این مسئله در مناظرات دوری می‌کرد و به هیچ شکلی حاضر نبود زیر چنین عنوانی تعریف بشود.

وی افزود: پزشکیان حتی با این که بخشی از تشکیل دهندگان ستاد خود را از همراهان شهید رییسی دانست اما حاضر نشد خود را در امتداد روحانی تعریف کند.

امینی تاکید کرد: اما خطای مهمتر ناظر به حجم بالای آرای مرددین در انتخابات برای ترجیح یکی از نامزدهاست. این عدد (مرددین) برحسب نظرسنجی‌های متعدد حدود ۶ تا ۷ میلیون نفر است. یعنی تقریباً به اندازه‌ای که پزشکیان رای‌دهنده جذب کرده است، آرا مردد و سرگردان وجود دارد.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: این آرا عمدتاً آرای اجتماعی و غیر سیاسی و غیر ایدئولوژیک است که در برابر تکرار دولت روحانی و تعریف پزشکیان در زیر عنوان دولت روحانی سخت حساس و آسیب‌پذیر است.

امینی ابراز کرد: انعکاس این اعلام حمایت روحانی از پزشکیان در بین رای‌دهنده‌ها به کمپین انتخاباتی پزشکیان آسیب می‌زند و در ستاد انتخاباتی پزشکیان نیز به مسئله و چالش تبدیل خواهد شد.

منبع : تسنیم
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/174905

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی