پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در مسیر انتخابات/

اخبار منتشر شده از نخستین ساعات انتخابات در شعب اخذ رای در سراسر کشور و حضور پرشور مردم حاکی از شکل گیری حماسه حضوری دیگر از مردم انقلابی ایران اسلامی است.

منتشر شده در 8 تیر 1403

به گزارش جهت پرس؛ اخبار منتشر شده از نخستین ساعات انتخابات در شعب اخذ رای در سراسر کشور و حضور پرشور مردم حاکی از شکل گیری حماسه حضوری دیگر از مردم انقلابی ایران اسلامی است. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب همه آمده اند تا بار دیگر دست در دست هم  حماسه ای زیبا و جاودان را خلق کنند. همه آمده اند تا تجدید میثاقی دیگر با شهدای خدمت و آرمان های انقلاب داشته باشند چرا که این سرزمین، سرزمین مردان بزرگ و زنان قهرمان است و باجی به دشمن نمی دهد و مطابق با فرمان رهبری معظم انقلاب هیچ تردیدی برای رای دادن به خود راه نمی دهند.

شکوه حضور انتخاباتی در دیار میرزاکوچک

مردم استان گیلان از نخستین ساعات صبح در شعب اخذ رای برای خلق حماسه‌ای دیگر حضور یافتند تا ضمن ثبت رای خود، تجدید میثاق دیگری با آرمان‌های انقلاب داشته باشند.

حضور مردم چهارمحال و بختیاری در پای صندوق‌های رای

مردم چهارمحال و بختیاری از نخستین دقایق‌ شروع رسمی انتخابات در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند تا به عنوان اولین نفرات در این عرصه مهم شرکت داشته باشند و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

شکوه حضور یزدی‌ها در پای صندوق‌های رای

حضور قابل توجه و چشمگیر مردم ولایتمدار و مومن جای تا جای دارالعباده و دارالعلم یزد در لحظات ابتدایی انتخابات نوید بخش خلق حماسه‌ای دیگر از سوی این خطه کویری است.

حضور باشکوه ورامینی‌ها در پای صندوق‌های رای

مردم شهرستان از نخستین ساعات ‌‌رأی‌گیری در پای صندوق‌های رای حضور یافتند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

شکوه حضور مردم خوزستان در گرمای غیرقابل تحمل

مردم استان خوزستان از نخستین ساعات رای‌گیری در شعب اخذ رای حضور یافتند و علی رغم گرمای وحشتناک هوا اما لحظه به لحظه بر حجم جمعیت افزوده می‌شود.

حماسه حضور در ایلام

مردم ایلام از نخستین ساعات رای‌گیری در پای صندوق‌های حضور یافتند.

صف شلوغ انتخابات در استان زنجان

با اینکه ساعت شروع اخذ رأی به طور رسمی از ساعت ۸ صبح در سراسر کشور آغاز شد ولی مردم مؤمن و ولایتمدار زنجان از دقایقی قبل در شعب اخذ رأی حضور داشتند تا جزو نخستین افرادی باشند که رأی خود را داخل صندوق می‌اندازند.

حماسه حضور انتخاباتی در حرم امام رضا (ع)

زائران و مجاروان از نخستین ساعات رای‌گیری در شعب تعیین‌شده‌ در حرم مطهر امام رضا (ع) حضور یافتند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/174980

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی