توییت یک کاربر فعال فضای مجازی در مورد برنامه های پیشنهادی وزیر ارتباطات

احمد کارآمد فعال توییتری در صفحه شخصی خود ذیل توییتی نظرات و انتقادات خود در مورد برنامه ی ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات در دولت چهاردهم منتشر کرد.

توییت یک کاربر فعال فضای مجازی در مورد برنامه های پیشنهادی وزیر ارتباطات

به گزارش جهت پرس؛ احمد کارآمد فعال توییتری در در صفحه خود نوشت:

داشتم برنامه های سید ستار هاشمی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات رو می خوندم دیدم که حاجی مون صیانتی هست و یکی از اهدافش ‎#صیانت از ارزش های اسلامی – ایرانی در فضای مجازی است!
لذا فکر می کنم ما اشتباهی به جلیلی رای دادیم و پزشکیان اصلح بود :))

نکته جالب دیگه ای که نظرم رو جلب کرد این بود که آقای سید ستار هاشمی یکی از چالش های فضای مجازی امروز ایران رو نبود فرماندهی واحد برای حکمرانی فضای مجازی عنوان کردند!
این موضوع یکی از اصلی ترین باگ های فضای مجازی جمهوری اسلامی است!

 

نقطه تاریک برنامه ایشان اونجایی بود که در برنامه هاشون از بهره گیری از پهپاد در امور پستی نام بردند و رسما از این بند بوی شوآف بلند می شود!
البته امیدوارم یک روزی در کشور پهپاد پستی پا بگیرد و قطعا آینده اینطور خواهد بود ولی این مهم خیلی فعلا دور زا دسترس هست با توجه به شرایط کشور! و همچنین باز امیدوارم در دوره ایشان شرکت پست، خصوصی سازی بشه تا از این وضع فلاکت بار دربیاد!

‏و در آخر چیزهایی که در بین برنامه هاشون، تقریبا جاشون خالی بود، یکی برنامه ایشان برای جلوگیری از درز و افشای اطلاعات خصوصی و محرمانه و خیلی محرمانه دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی و مردم بود!
نقطه ضعفی که در این چند سال رسما کشور رو به کشور اپن سورس تبدیل کرده و اطلاعات شخصی مردم و دولتی، رسما دست عموم افتاده است!
بماند که وظیفه اصلی در این زمینه پیرامون مراکز حساس و دولتی به عهده افتا هست!

موضوع دومی که در برنامه سید ستار هاشمی اصلا بهش اشاره نشده بود بحث برنامه ایشان برای فیلترشکن ها بود!
موضوعی که هم جز وعده های آقای پزشکیان بوده و یکی از معضلات فضای مجازی ایران هست.