موسوی لارگانی:

توصیفات رهبر انقلاب از مجلس بزرگترین پاداشی است که دریافت کردیم

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیف مجلس یازدهم با صفاتی همچون پر تلاش، دارای همت بلند و کارآمد بزرگترین پاداشی است که دریافت کردیم.

توصیفات رهبر انقلاب از مجلس بزرگترین پاداشی است که دریافت کردیم

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بیانات دلگرم کننده رهبر معظم انقلاب در تمجید از عملکرد یکساله مجلس بدون شک تقویت کننده انگیزه مجلس انقلابی برای کار و تلاش بیشتر است.

وی ادامه داد: توصیف مجلس یازدهم با صفاتی همچون پر تلاش، دارای همت بلند و کارآمد بزرگترین پاداشی است که دریافت کردیم.

موسوی لارگانی تاکید کرد: تاکید بر تداوم سفر‌های استانی رئیس مجلس و سایر نمایندگان در کنار فواید ترکیب نیروی جوانان و باتجربه و برنامه عملی می‌تواند در سال دوم مجلس مبنا قرار گیرد. به نوبه خود این قول را به مقام معظم رهبری و مردم کشورم می‌دهم در سال دوم در راستای منویات معظم له بیشتر تلاش کنم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درباره انتخابات هم بیانات معظم له راه را بیش از پیش بر همگان روشن کرد. مشارکت مردم تقویت کننده بنیان‌های کشور و باز کننده راه برای غلبه بر مشکلات بزرگ کشور است.

موسوی لارگانی بیان داشت: امید می‌رود با تشکیل دولت جوان حزب اللهی در کنار مجلس انقلابی زمینه برای عبور از مشکلاتی که به واسطه کم کاری و بی تدبیری‌های دولت فعلی رخ داده است، فراهم شود. این مهم رخ نخواهد داد مگر اینکه ملت با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رای بر خط دولت فعلی مهر پایان بدهند.