تسهیل رفت و آمد با چهارچرخه خورشیدی تاشو

به گزارش جهت، این چهارچرخه دارای دو موتور 350 واتی و یک بسته باتری لیتیومی جداشدنی و قابل تعویض است که شارژ آن از طریق صفحات خورشیدی و نیز شارژ ای سی صورت می گیرد. این چهارچرخه که توسط شرکت سونوکس تولید شده، با حداکثر سرعت ۲۴ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و گشتاور […]

تسهیل رفت و آمد با چهارچرخه خورشیدی تاشو

به گزارش جهت، این چهارچرخه دارای دو موتور 350 واتی و یک بسته باتری لیتیومی جداشدنی و قابل تعویض است که شارژ آن از طریق صفحات خورشیدی و نیز شارژ ای سی صورت می گیرد.

این چهارچرخه که توسط شرکت سونوکس تولید شده، با حداکثر سرعت ۲۴ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و گشتاور آن به حداکثر ۳۰ نیوتومن متر می رسد. با هر بار شارژ این چهارچرخه می توان با آن مسافتی ۳۲ کیلومتری را طی کرد و اگر کاربر پدال نیز بزند، این رقم به ۵۶ کیلومتر افزایش می یابد.

باتری این چهارچرخه 12.8 آمپری و 48 واتی است و با استفاده از صفحات خورشیدی در ظرف شش ساعت شارژ می شود. این باتری از طریق شارژر ای سی در عرض چهار ساعت شارژ می شود. باتری یادشده را می توان برای شارژ به منزل یا محل کار برد.

استفاده از آلومینیوم موجب سبکی این چهارچرخه شده است. ابعاد این محصول ۸۱ در ۱۷۷.۸ در ۱۶۲.۵ سانتیمتر و وزن آن ۶۳.۵ کیلوگرم است. سقف این چارچرخه نیز قابل جابجایی است. برای کنترل مسیر حرکت در زمان استفاده از این محصول می توان از یک نمایشگر ال سی دی استفاده کرد و قیمت آن ۴۴۹۵ دلار است.