ترامپ با 4 سال تلاش مذبوحانه به هیچ‌کدام از خواسته‌های خود نرسید

به گزارش جهت، طالب احمدی‌نیا عصر امروز در گفت وگویی در میناب عنوان کرد: سیاست فشار حداکثری ترامپ پس از ۴ سال تلاش مذبوحانه و ظالمانه نتوانست نه رفتار و نه ساختار ایران را تغییر دهد و این یعنی شکست یک دوره ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران. وی افزود: سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه علیه جبهه مقاومت […]

ترامپ با 4 سال تلاش مذبوحانه به هیچ‌کدام از خواسته‌های خود نرسید

به گزارش جهت، طالب احمدی‌نیا عصر امروز در گفت وگویی در میناب عنوان کرد: سیاست فشار حداکثری ترامپ پس از ۴ سال تلاش مذبوحانه و ظالمانه نتوانست نه رفتار و نه ساختار ایران را تغییر دهد و این یعنی شکست یک دوره ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه علیه جبهه مقاومت و فلسطین و پشتیبانی آشکار از جنایت رژیم صهیونیستی سعودی عملاً راه به جایی نبرد که این خود شکست دیگر برای رژیم اشغالگر قدس و سعودی است.

فرمانده سپاه میناب عنوان داشت: جمهوری اسلامی پس از ۴۱ سال مقاومت با اتکای به خدای متعال و رهبری ولایت فقیه همچنان پایدار و قوی تر از همیشه است.

وی اظهار داشت: فراموش نکنیم همه دستاوردها مدیون مقاومت و برنامه‌ریزی درست بوده است و ادامه راه نیزمی بایستی اینگونه باشد.

سرهنگ طالب احمدی‌نیا بیان کرد: شرایط فرقی نکرده است و ایران همچنان ایران برآمده از انقلاب اسلامی است و محکم و استوار در برابر فشارهای دشمنان خویش به پیش می‌رود.