پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش جهت پرس بخوانید

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1403 شاهد حمایت تحریم کنندگان انتخابات از پزشکیان هستیم که این خود نشان دهنده وقاحت و کم خردی جریانات ضد انقلاب است.

منتشر شده در 27 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ عطیه فکری _ بخشی از کسانی که در داخل بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبند و تلاش می کنند مردم را از آمدن پای صندوق رای منصرف کنند، همان کسانی هستند که هر موقع اسامی نامزدهای آنها توسط شورای نگهبان تایید شده، این افراد تبدیل به بلندگوهای تعریف و تمجید شورای نگهبان شده اند، اما هر زمانی که شورای نگهبان آنها را تایید نکرده است، شورای نگهبان را بدترین مجموعه تصمیم‌گیر کشور به مردم معرفی کرده و سخن از عدم مشارکت سر داده اند.

موضوع تشویق کردن مردم به عدم رای دادن و رویگردانی از انتخابات برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات از جمله مواردی است که همواره در آستانه انتخابات شاهد آن هستیم. عموما کسانی که مردم را وادار و تشویق به عدم رای دادن می کنند در چند دسته قرار می گیرند که بخشی از آنها خارجی و بخش دیگر در داخل غوغا سالاری بر پا می کنند.

چه کسانی انتخابات را تحریم کردند؟

گروه‌ها و احزاب گوناگونی در داخل و خارج از کشور انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ایران را تحریم کردند. اصلاح‌طلبان که ید طولانی در همراهی اپوزیسیون دارد هم پای رسانه‌های ضدانقلاب، براندازان داخلی، آوارگان فراری از کشور  یا حتی افرادی که به دلیل عملکرد انحرافی از نظام طرد شدند برای تحریم انتخابات فراخوان دادند.

در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد  و شهادت رئیس‌جمهور تحرک تحریم کنندگان انتخابات شدت گرفت در حدی که تلاش کردند تا کاندیدای مد نظرشان مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرد  و باز هم بتوانند از طریق جبهه اصلاحات به مقاصد و اهدافشان برسند. افرادی که سال 1400 در انتخابات ریاست جمهوری مردم را تشویق به عدم حضور در انتخابات می‌کردند در سال جاری و انتخابات 1403 مروج رای به پزشکیان هستند.

سوالی که ذهن مردم و مخاطبان را درگیر کرده اینست که چرا جریانات ضدانقلاب از پزشکیان حمایت می‌کنند؟ چرا چنین تصوری درباره اصلاح‌طلبان وجود دارد؟ آیا فردی مثل پزشکیان که خود را مدیون رهبری موافق نظام می‌داند، میتواند گزینه خوبی در جهت تامین اهداف جریانات بیگانه و معاند باشد؟

با وجود اینکه در طی سال‌ها همراهی اصلاح‌طلبان با جریات ضدانقلاب مشاهده شده باز هم می‌توان ادعا کرد که پزشکیان نمی‌تواند مثل سران محصور فتنه 88 یا روحانی به این جریانات خدمات دهی کند و این تقلای رسانه‌ها و افراد معاند جنبه دستاویز دارد تا نیروهای انقلابی مثل شهید رئیسی در راس قدرت قرار نگیرند.

اعتراض پای صندوق رای!

مردم به دلیل مشکلات اقتصادی به حق معترض وضعیت موجود هستند، اما مساله مهم چگونگی ابراز نارضایتی است و اینکه برای این موضوع چه اقدامی باید انجام شود تا جای ممکن بتوانیم از بار مشکلات بکاهیم.

مقام معظم رهبری پاسخ روشن و قانع کننده ای به این موضوع دادند. ایشان فرمودند: ما یک روز پای صندوق رای می رویم، اما یک روز پای صندوق رای رفتن تصمیمی است که حداقل چهار سال مدیریت اجرایی کشور را تحت الشعاع قرار می دهد، از سوی دیگر نرفتن ما در یک روز پای صندوق رای یعنی عدم مشارکت در انتخاب گزینه‌ای که می‌توانست مسائل کشور را حل و فصل کند و کشور را از شر بحران های متفاوت خلاص کند، از این رو امیدواریم و مطمئن هستیم بخش بزرگی از مردم به پیام مقام معظم رهبری توجه ویژه ای خواهند کرد و حضور پرشوری پای صندوق رای خواهند داشت.

قطعاً برای حل ریشه ای مشکلات، مردم باید پای صندوق‌های رای بروند و سبب روی کار آمدن یک دولت انقلابی فعال، بدون حاشیه و پرتلاش شوند، دولتی دارای برنامه با یک تیم قوی تا زمینه های حل مشکلات اقتصادی را ایجاد کند.

مردم ما امروز بر اساس احساس تکلیف خود و توجه ویژه ای که به فرمایشات مقام معظم رهبری دارند و برای دادن یک پاسخ مطلوب به مطالبات رهبر معظم انقلاب با حساسیت خاص و آگاهی نسبت به انتخاب یک دولت انقلابی پای صندوق رای می روند، لذا مردم مطمئن باشند اگر درست انتخاب کنند و دولت توانمند و انقلابی روی کار بیاید، قطعا نارضایتی‌ها به تدریج کاهش می‌یابد و تبدیل به یک رضایتمندی فراگیر و تقویت نظام خواهد شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173115

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی