بدرقه سردار مقاومت از حرم تا بهشت

مشهدی‌ها که پس از تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی در دی‌ماه ۱۳۹۸، بهار امسال نیز در آئین تشییع شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی سنگ تمام گذاشتند، حالا آماده شدند تا پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان را در جوار امام مهربانی‌ها تشییع کنند.

بدرقه سردار مقاومت از حرم تا بهشت

مشهدی‌ها امروز در آخرین چهارشنبه مهرماه ۱۴۰۳ یک بار دیگر به خیابان امام رضا (ع) آمده‌اند تا از پیکر مطهر شهید مقاومت و همرزم همشهری مقاوم و قهرمانشان سردار قاآنی استقبال باشکوهی را رقم بزنند.

شهید عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه بود که شامگاه جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ در حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت لبنان در کنار سید و فرمانده جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله به آرزویش رسید و به جمع هم‌رزمان شهیدش پیوست.

این بدرقه با شکوه از میدان بسیج تا حرم نیز در صفحات شبکه اجتماعی به تصویر کشیده شد و مردم ایران و لبنان قدردانی خود را از رشادت این دلیر مردان برای حفظ آرامش و امنیت در صفحات خود منتشر کردند.

در اینستاگرام نیز کاربران فضای مجازی تصاویر مراسم باشکوه تشیع سردار شهید نیلفروشان در حرم رضوی را به تصویر کشیدند.

مردم خراسان رضوی در تشییع پیکر پاک شهید عباس نیلفروشان به سوی حرم مطهر حضرت رضا (ع)، بار دیگر بصیرت و آگاهی انقلابی خویش را به نمایش گذاشتند. بسیاری از مردم در مراسم‌های تشییع، از شهید نیلفروشان به‌عنوان یک قهرمان ملی یاد کردند که آرزو داشت در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت برسد. این حضور گسترده در مراسم تشییع بیانگر پیوند عاطفی و حمایتی جامعه از آرمان‌های مقاومت و مبارزات شهدا است.