جهت پرس برسی می‌کند

انتقاد افکار عمومی به رفتار عجیب ظریف و پزشکیان

واکنش‌های عجیب این روزهای ظریف و رفتارهای عجیب رئیس جمهور منتخب کشور تعجب همگان را برانگیخت و مردم را نگران آینده ایران کرد؟

انتقاد افکار عمومی به رفتار عجیب ظریف و پزشکیان

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ رفتارهای دیپلماتیک اصولا برای افراد وجهه ابدی از ابهت و سیاست به ارمغان می‌آورد، رفتاری که گویی برای ظریف تاریخ مصرف معینی داشت.

محمد جواد ظریف که زمانی به عنوان فرد اول دیپلماتیک خارجی ایران و به عنوان وزیر امور خاجه در دنیا مطرح بود در روزهای انتخابات رفتاری را از خود به نمایش گذاشت که برخی را نگران حال روانی وی کرد.

رفتارهای ظریف به دور از شخصیت یک فرد سیاسی و مطرح در ایران بود. گویی این فرد تا به حال در سمت وزیر امور خارجه کشور قرار نداشته است. برخی سودای قدرت و مست شدن ظریف از رسیدن به قدرت را باعث ایجاد چنین واکنش‌هایی در وی میدانند.

ظریف تمام توان خود را برای پیروزی در این انتخابات خرج کرد تا راه اصلاح طلبان برای کشور داری باز باشد. این همه تلاش برای شخصی که مدرک فوق تخصص جراحی مغز را دارد اما کلمات متن نوشته شده و در اختیار او قرار داده شده را نیز نمی‌تواند بخواند.

پزشکیان در روزهای مناظرات پیش از انتخابات خارج از دایره متن نوشته شده برای او توان صحبت نداشت. گاهی هم به دلیل عدم تسلط بر متن نمی‌توانست آن را درست بازخوانی کند اتفاقی که در حرم امم خمینی (ره) افتاد. جمله‌ای آشنا برای همه را به گونه‌ای تلفظ کرد که سوژه بسیاری از مردم شد.

پزشکیان حتی آداب سخنرانی در مکان‌های بزرگ و با جمعیت بالا را نمی‌داند. وی در حرم امام خمینی در بین صحبت‌ها اصرار فراوان به سکوت مطلق جمع داشت تا بتواند از روی دست نوشته‌ها به راحتی بخواند. در آخر هم صحبت‌های خود را به دلیل عدم توجه مردم به پایان نرساند و مراسم را ترک کرد.

اهالی رسانه نیز در خصوص واکنش و رفتارهای عجیب ظریف و پزشکیان در صفحات شبکه اجتماعی ایکس نوشتند: