افزایش حقوق ۷ هزار کارمند زندان‌ها و دادگستری‌ها با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش جهت، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه حقوق دریافتی کارکنان دادگستری باید کفاف زندگی آن‌ها را بدهد اظهار داشت: طرحی در مورد کارکنان زندان‌ها در مجلس مطرح است و در قالب این طرح بحث افزایش حقوق کارکنان دادگستری پیگیری خواهد شد. وی افزود: دولت باید بتواند محل تأمین اعتبار افزایش […]

افزایش حقوق ۷ هزار کارمند زندان‌ها و دادگستری‌ها با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش جهت، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه حقوق دریافتی کارکنان دادگستری باید کفاف زندگی آن‌ها را بدهد اظهار داشت: طرحی در مورد کارکنان زندان‌ها در مجلس مطرح است و در قالب این طرح بحث افزایش حقوق کارکنان دادگستری پیگیری خواهد شد.

وی افزود: دولت باید بتواند محل تأمین اعتبار افزایش حقوق کارکنان دادگستری را تأمین کند تا این قشر زحمت‌کش در جامعه دچار التهاب و اضطراب نشود.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه گفت: بیش از 7 هزار کارمند در زندان‌ها و دادگستری‌های کشور مشغول به خدمت هستند که برای افزایش حقوق دریافتی آن‌ها بحث و طرح‌های در مجلس مطرح شده است و با جدیت به دنبال حل این موضوع با همکاری دولت هستیم.

نوروزی سپس بیان کرد: وضعیت شغلی 6 هزار و 400 کارمند دادگستری تعیین تکلیف شده است و شاغلین در دادگستری‌ها باید همانند تعیین تکلیف وضعیت شغلی در بحث افزایش حقوق صبور باشند تا این مسئله حل شود.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس شورای اسلامی به همراه دولت به وضعیت معیشت کارکنان دستگاه قضایی رسیدگی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد قشر زحمتکش در دادگستری‌ها دغدغه‌ای داشته باشند.