پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در مناظره ترامپ و بایدن مطرح شد:

در  نخستین مناظره ترامپ و بایدن، بایدن به کشته شدن سربازان آمریکایی در پی حمله ایران به عین الاسد و سرپوش گذاشتن بر آن اعتراف کرد و ترامپ در خصوص جنگ غزه گفت که اسرائیل باید کار را تمام کند. 

منتشر شده در 8 تیر 1403

به گزارش جهت پرس؛ در  نخستین مناظره ترامپ و بایدن، بایدن به کشته شدن سربازان آمریکایی در پی حمله ایران به عین الاسد و سرپوش گذاشتن بر آن اعتراف کرد و ترامپ در خصوص جنگ غزه گفت که اسرائیل باید کار را تمام کند.

اعتراف به کشته شدن سربازان آمریکایی در عین الاسد

بایدن، ترامپ را به «انفعال برابر ایران» متهم کرد جو بایدن در پاسخ به انتقاد دونالد ترامپ که سیاست خارجی او را مورد انتقاد قرار داد گفت که در دوره ترامپ وقتی ایران به پایگاه نیروهای آمریکایی پایگاه العین الاسد حمله کرد، دونالد ترامپ واکنشی انجام نداده و گفته «فقط چند سرباز سر درد گرفتند».  بایدن در این سخنان به کشته شدن سربازان آمریکایی توسط ایران هم اشاره کرد اما مشخص نگفت که آیا منظورش کشته شدن آنها در جریان حمله موشکی سپاه به پایگاه العین الاسد است یا موارد دیگر.

از بایدن درباره جنگ در غزه سوال شد جو بایدن در پاسخ به جنگ اسرائیل و حماس در غزه گفت از نظر او باید حماس نابود شود و این حماس است که نمی خواهد جنگ تمام شود اما تمرکز فعلی دولت او بر توقف درگیری‌هاست.

 اسرائیل باید کار را تمام کند

دونالد ترامپ درباره جنگ غزه گفت که از نظر او اسرائیل باید کار را تمام کند. او سپس گفت که بایدن مثل یک فلسطینی شده است. او این را در حالی مطرح کرد که در سخنان خود از نارضایتی فلسطینیان از بایدن هم اشاره کرد.

بحث به اوکراین کشیده شد در بخشی از مناظره دو نامزد درباره جنگ اوکراین بحث کردند. سوال این بود که آیا شرایط پوتین برای پایان جنگ روسیه در اوکراین قابل قبول است. ترامپ ادعا کرد که پوتین تصمیم به حمله گرفت چون شاهد بود که تیم بایدن چقدر در خروج از افغانستان نالایق بوده است.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/174951

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی