از عاملان و آمران شهادت فخری زاده انتقام گرفته شود

به گزارش جهت،  محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در آستانه روز مجلس هستیم که همزمان با سالروز شهادت شهید بزرگوار آیت الله مدرس است. آیت الله مدرس مجاهدی وارسته بود که در عمل به وظایف نمایندگی خود و فعالیت به نفع مردم الگوی اصلی همه نمایندگان در تمامی […]

از عاملان و آمران شهادت فخری زاده انتقام گرفته شود

به گزارش جهت،  محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در آستانه روز مجلس هستیم که همزمان با سالروز شهادت شهید بزرگوار آیت الله مدرس است. آیت الله مدرس مجاهدی وارسته بود که در عمل به وظایف نمایندگی خود و فعالیت به نفع مردم الگوی اصلی همه نمایندگان در تمامی ادوار بوده و هست.

وی بیان کرد: میراث گرانقدر شهید مدرس، آزادگی، تدین، وارستگی و تلاش برای منافع مردم در همه لحظات ایفای وظیفه نمایندگی است و ضمن تبریک این روز، به شما همکاران گرانقدر، از همه شما می خواهم که از فرصت هفته مجلس استفاده کرده و کارنامه شش ماهه و برنامه های پیش روی مجلس شورای اسلامی را به استحضار مردم برسانید.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم در این هیاهوی تبلیغاتی با تمام محدودیت ها و کاستی ها، خروجی های واقعی مجلس در طول این مدت کوتاه چند ماهه پاسخی به امیدی که نمایندگان به مردم بسته اند و انتظاراتی که از مجلس داشته اند، باشد.

قالیباف با اشاره به شهادت فخری زاده، گفت: این روزها دوباره و با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان در حوزه هسته ای و یکی از مدیران برجسته کشورمان، دلِ مردم ایران به درد آمد و غم سنگینی در قلب همه علاقه مندان به پیشرفت و عزت کشور گذاشته شد.

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران باز هم با استفاده از شیوه های ترور به عنوان یکی از غیرانسانی ترین رفتارها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتاده اند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مردم ایران بیش از چهار دهه است که با چنین ضایعه هایی روبرو بوده و تجربه ثابت کرده که توانسته اند راه شهدای خود را قوی تر از گذشته ادامه دهند و این بار هم به دشمنان ثابت می کنند که شهادت دکتر محسن فخری زاده پنجره ای جدید بر روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست های وقیح و حامیان آنها خواهد شد.

قالیباف تصریح کرد: اما دشمن جنایتکار پشیمان نمی شود مگر با واکنشی قوی که هم در مقابل خطاهای احتمالی آینده دشمن بازدارندگی ایجاد کند و هم بابت این جنایات از دشمن انتقام گرفته شود.

وی گفت: در همین راستا علاوه بر انتقام بازدارنده از عاملان و آمران شهادت فخری زاده، وظیفه همه قوا، سازمان ها و نهادهای مربوطه است که تهدید این ضایعه اسفناک را به فرصتی برای قوی شدن در عرصه های مختلف اقتصادی، امنیتی، دفاعی و هسته ای تبدیل کنند و همچنین از فرستادن هر گونه سیگنال ضعف یا اعتماد به سیستم سیاسی آمریکا پرهیز کنند.