از ترویج انقلاب تا جوسازی معاندان/ از چه می ترسند؟

میثم  مطیعی مداحی که به دلیل عمق کارهایی که انجام می دهد همواره مورد خشم ضد انقلاب، دشمنان اسلام و البته برخی رسانه های داخلی ولی منتسب به گروه ها و احزابی هستند که کاری جز تخریب و سیاه نمایی ندارند و این رسالت شوم خود را در جای جای روزهای تلخ و شیرین کشور به منصه ظهور رسانده‌اند.

از ترویج انقلاب تا جوسازی معاندان/ از چه می ترسند؟

به گزارش جهت پرس؛ میثم  مطیعی یکی از مداحان و مروجان اسلام حسینی و انقلاب مهدوی است که سال های سال است در قالب مداحی اهل البیت(ع) معارف ناب اسلامی را ترویج و عشق به اباعبدالله را منتشر می کند. مداحی که به دلیل عمق کارهایی که انجام می دهد همواره مورد خشم ضد انقلاب، دشمنان اسلام و البته برخی رسانه های داخلی ولی منتسب به گروه ها و احزابی هستند که کاری جز تخریب و سیاه نمایی ندارند و این رسالت شوم خود را در جای جای روزهای تلخ و شیرین کشور به منصه ظهور رسانده اند.

اما این مداح انقلابی فارغ از تمام جوسازی ها و هوچی گری های مخالفان با اصولی که به آن باور داشته و برای ترویجشان از هیچ کوششی فروگذار نمیکند در مسیر خود ثابت قدم است. حتی اگر رسانه های معاند  سفرش به تایلند را با سیاه نمایی  تمام به شکل دیگری ترسیم کنند و موجی از واکنش های  راست و دروغ  رسانه ای به راه بیاندازند و در این میان ضد انقلاب هم فرصت را غنیمت بداند و به هوچی گری ها بیشتر دامن بزند.

تلاش برای القای دروغ های ضد انقلاب

دروغ هایی که حتی موج حمایتی از این مداح جوان را هم زیر سوال می برد و میخواهد همگان پروپاگاندایش را باور کنند که فلان مداح ظاهرش را میسازد و بعد به تایلند سفر میکند غافل از آنکه تایلند موطن بسیاری از شیعیان عاشق اسلام ناب محمدی است که خود برای دیدار با این مروج جوان سر از پا نشناخته و دعوتش کرده اند . حتی هزینه تمام این سفر ترویجی را خود متقبل شده اند.

شاید بد نباشد که اشاره کنیم این مداح جوان که لباس مروج دینی و انقلاب اسلامی بر تن دارد پیش از این سفرهای تبلیغی بسیاری به دیگر کشورهای همسایه من جمله عراق، لبنان، سوریه، ترکیه، روسیه، پاکستان و افغانستان داشته است که همه این سفرها هم با هدف تقویت فرهنگی محور شیعه انجام شده است؛ حالا این بار مطیعی به دعوت شیعیان بومی بانکوک راهی تایلند می‌شود.

از نهضت حسینی تا انقلاب مهدوی

اما چرا اقدامات تبلیغی و ترویجی ایران  در خصوص  فرهنگ و آیین اسلام شیعی از سوی دشمنان، خارج نشینان و برخی معاندان داخلی با سیاه نمایی و هجمه های بسیار مواجه می شود؟ آنها از چه می ترسند؟ چرا ترویج اسلام شیعی و احکام ناب محمدی با این موج از تخریب مواجه می شود؟

پاسخش سخت نیست آنها از اسلام و احکام ناب و راستینش می ترسند همان که انقلاب و نهضت حسینی را به نهضت مهدوی متصل خواهد کرد!

اگر سری به آمار ادیان در تایلند بزنیم خواهیم دید که   تایلند سرزمینی است که در آن مذاهب گونانگون آزادند تا ترویج شده، فعالیت کنند و  که به صورتی مسالمت آمیز با دیگر ادیان زیست  و دین اسلام در تایلند از لحاظ شمار پیروان، در دومین جایگاه قرار دارد. شیخ احمد قمی نخستین کسی بود که به تبلیغ و ترویج اسلام شیعی در تایلند پرداخت و شیعیان بانکوک بر این اعتقادند که شیخ احمد قمی کسی بود که اسلام را به تایلند وارد کرد.

فرهنگ عاشورایی  عنصر ماندگاری اسلام  

اما نکته مهم آنکه  مذهب شیعه قرن‌ها است که با وجود دشمنان داخلی و خارجی ریز و درشت از آمریکا تا مروجان وهابیت  از تمام روزگاران دشوار به سلامت عبورکرده و با وجود فرهنگ عاشورایی باز هم مسیر پر پیچ و خم خود تا رسیدن به ظهور را ادامه خواهد داد. فرهنگی که به فرموده امام خمینی(ره) عنصر زنده نگه داشتن اسلام بوده و هست. امامی که به پا خواست تا فرهنتگ اسلام محمدی در تاریخ بشریت ماندگار بماند و این گوهر گرانبها در لابلای اعتقاد راسخ شیعیان در جهان گسترش یافته به دست صاحبش برسد.

بدیهی است که در صورت وجود چنین گوهر گرانبهایی در ساختار اعتقادی شیعی، مبلغان به مراسم عزاداری برای سیدالشهداء (ع) توجهی دوچندان داشته و آن را در میان موارد تبلیغی خود قرار می‌دهند. از همین روی، ورود مداحان کشور ما به سرزمین‌های مسلمان، دارای اهمیت بسیاری است. لذا هجمه‌های گوناگونی که علیه این اتفاق صورت گرفته است، بیانگر اهمیت و تاثیر مثبت آن روی کشور مسلمان تایلند است.

آیا تلاش دشمن مثمر ثمر بود؟

هرچند معاندان در تلاشند با طرح تهمت و دروغ و حاشیه ثمرات این سفر پر بازده را کمرنگ کرده و این شخصیت عاشورایی را تخریب کنند چرا که می ترسند عاشورا و فرهنگ شهادت در میان مسلمانان و شیعیان دنیا گسترش یابد و دیگر راهی برای کنترل آن و به بیراهه کشاندن آن نداشته باشند. پس باز هم با سیاه نمایی وارد مهلکه شده و به افکار عمومی اینگونه القا می کنند که حکومت ایران، به جای حل مشکلات مردمبه دنبال سرمایه‌گذاری و گسترش روابط با کشور‌های همسایه است. حالا معلوم می شود که آنها از چه می ترسند؟…

اما میثم مطیعی می گوید با وجود تمام هجمه ها عزمش جزم تر شده تا به ترویج اسلام ناب محمدی و فرهنگ عاشورایی بپردازد.

یقینا تلاش دشمن ثمری نداشته و ندارد و این مسیر تا انقلاب مهدوی ادامه خواهد یافت و البته حاشیه سازی و تهمت و افترای دشمنان هم ادامه خواهد داشت.