پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یک کارشناس سیاسی گفت: احتمال اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب وجود دارد، اینکه میان نیروهای جبهه انقلاب رقابت باشد، به نفع رقبای آنها خواهد بود.

منتشر شده در 7 تیر 1403

به گزارش جهت پرس؛  

حسین کنعانی مقدم، کارشناس سیاسی اصولگرا و  دبیرکل حزب سبز ایران در گفت‌وگو با جهت پرس بر لزوم اجماع نامزدهای جبهه انقلاب تاکید کرده و گفت: یکی از مسائل مهمی که همیشه در جبهه انقلاب مطرح بوده، بحث اجماع در انتخابات بوده است.

وی افزود: موضوع اجماع فقط به انتخابات مربوط نیست؛ بلکه لازم است تا نیروهای جبهه انقلاب بعد از پیروزی نیز روند اجماع را پی بگیرند و در حکمرانی نیز از تمامی نیروهای انقلاب اسلامی بهترین بهره برداری را داشته باشند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در سال ۱۴۰۰ بر موضوع حکمرانی مشارکتی و اجتماعی تاکید جدی داشته اند، ابراز کرد:  نیروهای جبهه انقلاب باید توجه جدی به موضوع اجماع هم در انتخابات و هم در بعد از پیروزی در انتخابات داشته باشند.

کنعانی مقدم تاکید کرد: اینکه رقابت در میان نیروهای جبهه انقلاب اسلامی وجود داشته باشد به نفع رقبای آنان خواهد بود. در انتخابات ۱۴۰۳ نیز از آغاز موضوع اجماع وجود داشته است و این احتمال وجود دارد که فردا شب شاهد این موضوع در میان نامزدهای جبهه انقلاب باشیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/174791

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی