آسمان و ریسمان برای گران کردن بنزین!

عباس عبدی که گفته بود برای کمک به دولت با مطالب ایجابی دست به قلم خواهد شد، با تلاش‌هایی طاقت فرسا، سعی می‌کند عدم رعایت پروتکل‌ها توسط پزشکیان را به لزوم گرانی بنزین پیوند بزند.

آسمان و ریسمان برای گران کردن بنزین!

به گزارش جهت پرس؛ قیمت بنزین موضوعی است که پزشکیان حتی قبل از تشکیل دولت و در زمان تبلیغات انتخاباتی روی آن حرف داشت. گرچه قیمت پایین بنزین در ایران، سال‌هاست که به یکی از معضلات دولتمردان تبدیل شده اما اقدام نامطلوب روحانی در افزایش بنزین، خاطرات تلخی را برای مردم رقم زده و همین امر نیز موجب بدبینی عمومی نسبت به گرانی بنزین شده است.

تقریباً از زمانی که دولت پزشکیان تشکیل شده، رسانه‌های اصلاح‌طلب به هر بهانه‌ای از لزوم گرانی بنزین نوشته اند و برای اقناع افکار عمومی از هیچ استدلال علمی و تخیلی هم فروگذاری نکرده‌اند. همین امر هم تردیدها را در افکار عمومی بیشتر کرده و موجب نگرانی عمومی از تکرار وقایع سال 98 شده است. خصوصاً که دولت پزشکیان هم قرابت و شباهت زیادی به دولت روحانی دارد.

در همین راستا عباس عبدی که گفته بود برای کمک به دولت با مطالب ایجابی دست به قلم خواهد شد، با تلاش‌هایی طاقت فرسا، سعی می‌کند عدم رعایت پروتکل‌ها توسط پزشکیان را به لزوم گرانی بنزین پیوند بزند. او در مطلب امروز خود نوشت: «آقای پزشكيان از همان آغاز فعاليت‌های انتخاباتی خود موضعی ضد پروتكلی گرفت. در لباس پوشيدن، در صحبت كردن، در مراودات شخصی و اخيرا هم ديدم كه در تشريفات استقبال و بدرقه سفرهای خود هم چنين موضعی ابراز نموده است. …چگونگ تدوين لايحه بودجه در ايران تبديل به یک پروتكل البته از نوع زيانبارش شده است. تقديم بودجه‌ای با رديف‌هاي تكراری و غيرپاسخگو و بی‌ارتباط با وظايف دولتی، با كسری بودجه بالا كه از جيب مردم برداشته می‌شود، بدترين پايبندی به پروتكل زيا‌نبار است و متاسفانه در دولت جديد نيز مطابق پروتكل‌های موجود تدوين و ارايه شده است. يكی از اين پروتكل‌ها رويكرد رسمی نسبت به بنزين است.»

واقعیت این است که مردم از همین آسمان و ریسمان بافتن‌ها نگران هستند. همین اتصال بی‌ربط ترین موضوعات به یکدیگر که با هدف توجیه و زمینه‌سازی افکارعمومی انجام می‌گیرد، موجب حس بدبینی عمومی و تردید نسبت به اقدامات دولت می‌شود. آقای پزشکیان بارها در تبلیغات انتخاباتی خود همه را به صداقت دعوت کرده است. این صداقت باید سرلوحه چهره‌های رسانه‌ای اطراف ایشان هم قرار بگیرد. پیچیده کردن موضوعات و قصه‌گویی و آسمان و ریسمان به هم بافتن برخلاف مشی صادقانه رئیس جمهور محترم است.