آخوندی: مجلس آسایش مردم را سلب کرده است!

به گزارش جهت، عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی در دولت رئیس جمهور روحانی و فردی که نرخ مسکن در دوران وزارت او تا چند صد درصد افزایش یافت، به تازگی در اظهاراتی که سایت اعتماد آنلاین آنها را منتشر کرد، گفته است: “به نظر من سیاست‌مداران و روشنفکران ایران خیلی مسئولیت مهمی دارند. […]

آخوندی: مجلس آسایش مردم را سلب کرده است!

به گزارش جهت، عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی در دولت رئیس جمهور روحانی و فردی که نرخ مسکن در دوران وزارت او تا چند صد درصد افزایش یافت، به تازگی در اظهاراتی که سایت اعتماد آنلاین آنها را منتشر کرد، گفته است:

“به نظر من سیاست‌مداران و روشنفکران ایران خیلی مسئولیت مهمی دارند. من دل‌زدگی‌ها را می‌فهمم، دل‌سردی‌ها را می‌فهمم، این همه گرفتاری در جامعه را می‌فهمم ولی می‌گویم اینها آخر کار چگونه می‌خواهد اصلاح شود؟ فرض کنید در انتخابات شرکت نکردند چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد؟ فرض کنید دولتی شبیه به مجلس موجود که کلا آسایش روانی و ذهنی مردم ایران را سلب کرده است بیاید بعدش چه خواهد شد؟”

*ما قضاوت درباره ادعای آخوندی پیرامون آیینه دق بودن مجلس یازدهم را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

آیا اساسا مجلسی که نشان داده پیگیر معیشت مردم است، جرأت تصویب طرح های مالیاتی به نفع مردم را دارد، اقتدار لازم برای طرح “اخذ مالیات از خانه های خالی” را دارد و در راه توجه به معیشت مردم به انتخابات فکر نمی کند و از تصویب طرح های مالیاتی اِبایی ندارد؛ آیینه دق است یا عامل مباهات؟!

“عقلانیت” و “کارنامه” دو گزینه ای هستند که می‌توانند به عنوان دو سنجه کاربردی، رجال سیاسی را به نحوی کاملا آشکار به مردم معرفی کنند…