پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش جهت پرس بخوانید

زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صورت رسمی از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.

منتشر شده در 10 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز ۱۰ خرداد آغاز شده و تا ۱۴ خرداد همه روزه از همین ساعت الی ساعت شش عصر در ستاد انتخابات کشور ادامه خواهد داشت.

احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در نخستین لحظات آغاز فرآیند ثبت نام انتخابات گفت: فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ایران را با شروع ثبت نام آغاز می کنیم.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری همانند انتخابات مجلس در کمال امنیت، سلامت و با یک رقابت خود و مشارکت همه مردم شکل خواهد گرفت.

وزیر کشور گفت: با وجود وارد شدن ضایعه بزرگ به راحتی این بحران را پشت سر گذراندیم و هیچ خللی در کارهای کشور بوجود نیامد.

فضای محل ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

از صبح امروز 30 نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات رفته‌اند که هیچ‌کدام شرایط اولیهٔ ثبت‌نام را هم نداشته‌اند.

حسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 5 روز است و بعید می دانم تمدید شود چون شرایط جدول زمان‌بندی بهم می خورد. بعد از 5 روز ثبت نام وارد فرآیند بررسی صلاحیت ها می شویم پس از آن انتشار آگهی و بعد از آن تبلیغات.

چراغ اول ثبت نام رجال سیاسی روشن شد

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم استان یزد در دوره‌های دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمدرضا صباغیان در نشست خبری حاشیه ثبت نامش در انتخابات ریاست جمهوری: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و طبیعتا مشکلاتی را علیرغم موفقیت ها و دستاوردهایمان داشته ایم ولی دولت ها نتوانستند مشکلات اقتصادی و نظارتی کشور را حل کنند و همه دولت ها در ایستگاهی توقف کردند که شکاف طبقاتی و نارضایتی افزایش یافت.

صباغیان با تاکید بر اینکه ریشه مشکلات را در ساختار سیاسی و اداری کشور می‌بینم و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود روی این ریل حرکت خواهد کرد، گفت: باید این چرخ دنده‌ها را سر جای خود قرار دهیم و هدف اصلی من اگر مردم رای دهند اصلاح ساختار اداری و سیاسی و قرار دادن چرخ دنده‌ها در جای خودش است.

مصطفی کواکبیان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

کواکبیان گفت: ۵ برنامۀ راهبردی دارم که اولین آن تحقق جمهوریت سوم است، معتقدم که بار دیگر بازنگری قانون اساسی براساس اصل ۱۷۷ صورت گیرد و برنامۀ من ارتباط با همۀ دنیا به‌جز رژیم صهیونیستى است.

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

 

حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در اولین روز از ثبت‌نام‌ها برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با گذراندن مراحل اولیه برای کاندیداتوری ثبت نام کرد.

سعید جلیلی بعد از ظهر پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در حالی که امیرحسین ثابتی او را همراهی می‌کرد، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ما آنچه در امکان و توان آن‌ها بوده است به صحنه آورده‌اند و می‌آورند و این بزرگ‌ترین سرمایۀ کشور است. اکنون، نوبت عدالت برای نقش‌آفرینی تک‌تک مردم ایران جهت مشارکت در پیشرفت کشورشان است. کسی که پا به عرصه انتخابات می‌گذارد همچون رئیس‌جمهور شهید این سرمایه را بشناسد و قدر بداند. پیشرفت‌های مردم ما و روندهای جهانی نشان می‌دهد که ما امروز در یک فرصت تاریخی هستیم.

تکمیل میشود …

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/171659

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی